قاتل فراری بعد 2 سال به طرز عجیبی به دام افتاد!

​متهم به قتل فراری که برای دو سال تحت تعقیب ماموران آگاهی پایتخت بود در نهایت به چنگ قانون افتاد و حتی هویت جعلی هم نتوانست او را از دستگیری نجات دهد.

قاتل فراری بعد 2 سال به طرز عجیبی به دام افتاد!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از سایت جنایی، این متهم پس از انجام قتل به خارج از کشور گریخت اما در آنجا هم مرتکب جرایمی شد و مجبور شد به ایران بازگردد، پس از بازگشت هم به درگیری‌های خود ادامه داد تا سرانجام به خاطر تیراندازی دستگیر شد و سرانجام به قتلی که سالها از مجازات آن گریخته بود، اعتراف کرد.

درگیری بامدادی که این متهم در آن دست به چاقو شده بود، هفتم مهر سال 1400 اتفاق افتاد و متهم از آن زمان فراری بود تا اینکه  چندی قبل دستگیر شد.

قتلی که این جوان، متهم به انجام آن است در ساعت یک و 17 دقیقه بامداد روز حادثه به ماموران کلانتری 149 امازاده حسن گزارش شد. ماموران کلانتری از طریق همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مطلع شدند درگیری در تقاطع خیابان قزوین و خیابان عبید زاکانی اتفاق افتاده است و چند جوان چاقوکشی کرده‌اند. ماموران کلانتری پس از حضور در محل متوجه شدند یک طرف درگیری چهار جوان بودند که دو نفر از آنها زخمی و به بیمارستان برده شده‌اند، اما یکی از آنها  به خاطر جراحات وارده جان خود را از دست داده است. دوستان مقتول در روند تحقیقات گفتند: می خواستیم به قهوه خانه‌ای شبانه روزی برویم به همین خاطر سوار سمند یکی از دوستانمان شدیم و به خانه رفیقمان رفتیم تا او را سوار کنیم. در راه یک ماشین پراید که خانمی راننده آن بود و یک پسر جوان هم سرنشینش بود راه ما را سد کرد. پسر جوان با راننده ماشین ما چشم تو چشم شد و  درگیر شدیم، آن پسر با چاقو به ما حمله کرد و بعد فراری شد.

در پی این اتفاق راننده ماشین فراری که دختر جوانی بود شناسایی شد و مورد بازجویی قرار گرفت. او گفت ضارب دوستش بود که قبلاً قرار ازدواج داشتند.

با بدست آمدن این اطلاعات و شناسایی متهم به قتل او تحت تعقیب قرار گرفت ولی معلوم شد او به طور غیر قانونی از کشور خارج شده  و به ترکیه رفته است. با این وجود پرونده این متهم تحت تعقیب همچنان مفتوح بود تا اینکه اطلاعاتی بدست آمد که متهم به کشور بازگشته اما محل سکونت و مخفیگاه او مشخص نبود. در نهایت بهمن ماه امسال یک مورد تیراندازی در شهرک حمیدیه زنجان اتفاق افتاد که پلیس عامل تیراندازی را شناسایی و دستگیر کرد. متهم دستگیر شده سعی داشت با هویت جعلی دیگر جرایم خود را مخفی کند اما انگشت‌نگاری از او رازش را فاش کرد و معلوم شد او قاتل فراری است که دو سال قبل در خیابان قزوین مرتکب قتل شده بود. به این ترتیب لب به اعتراف گشود و گفت  بعد از قتل ترکیه رفت و  مدتی در ترکیه بود اما به خاطر چاقو کشی مجبور شد از آنجا به ایران فرار کند. مدتی در تبریز بودهگ و از تبریز به زنجان آمد تا اینکه دستگیر شد.

در پی این اعترافات متهم دستگیر شده به تهران انتقال یافت و در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا تحقیقات جنایی ادامه یاید.

ت ت
کدخبر: 204470 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها