روند دلار بازار طلا را از سکه انداخت

قیمت طلا و سکه امروز با روند متوازنی بازگشایی نشد. قیمت طلا کاهش پیدا کرد و سکه با روند رنج دلار همراه شد و نوسانات محدود افزایشی داشت. معامله‌گران در انتظار تعیین تکلیف رخداد‌های سیاسی هستند تا به بازار‌های مالی خط دهد.

روند دلار بازار طلا را از سکه انداخت
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، قیمت طلا و سکه امروز با روند متفاوتی از یکدیگر بازگشایی شد. بازار طلا با کاهش قیمت اونس جهانی طلا همراه شد و روند رنج دلار قطعات سنگین سکه را افزایشی محدود داد.

قیمت طلا و سکه در پنجمین روز هفته با روند فاکتور‌های اساسی تعیین قیمت در بازار طلا همراه است و روند باثباتی ندارد. قیمت طلا کاهشی شد و سکه‌های سنگین رشد محدودی دارند. هرچند بازار طلا در هفته‌های گذشته در شرایط رکودی به سر می‌برد، اما معامله‌گران امید دارند در ماه‌های آینده رونق تا حدودی به این بازار برگردد.

گفتنی است اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۳۰۷ دلاری در حال معامله است و کاهش نزدیک به هفت دلاری دارد. اونس جهانی نقره امروز روی قیمت ۲۷ دلاری ایستاده است و حدود ۵۰ سنت کاهش دارد. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با قیمت ۵۳ هزار و ۹۶۰ تومان در حال معامله است.

قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با افزایش محدود ۹۴ هزار تومانی بازگشایی شد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۴۱ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان در حال معامله است. سکه بهار با رشد ۲۰ هزار تومانی با رقم ۳۸ میلیون تومان در حال معامله است.

بیشتر بخوانید: احتمال ریزش قیمت طلای ۱۸ عیار تا این رقم/ شیرینی آرامش در بازار طلا به کام طلافروشان زهر شد/ حرکت زرگران به سمت بازار‌های دبی و استانبول

گفتنی است قیمت سایر قطعات سکه تغییر قیمتی پیدا نکرده‌اندو با ارقام روز گذشته در حال معامله هستند. نیم سکه با رقم ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی، ربع‌سکه در کف کانال ۱۵ میلیون تومانی و سکه گرمی با رقم ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی همانند روز گذشته معامله می‌شوند.

حباب سکه برخلاف قیمت افزایشی شد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش کاهشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با کاهش ۱۲۰ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۷۲۹ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۲۷ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۳۵۴ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز روند افزایشی دارد. حباب سکه امامی ۲۸۴ هزار تومان، سکه بهار ۲۰۷ هزار تومان، نیم‌سکه ۸۸ هزار تومان، ربع‌سکه ۴۴ هزار تومان و سکه گرمی ۲۱ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

 

ت ت
کدخبر: 213888 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها