چرا تیم های ایرانی به ترکیه نمی روند؟

آیا وزارت ورزش و جوانان مخالف برگزاری اردوی پیش فصل سرخابی‌ها در خارج از ایران است؟

حجم ویدیو: 3.97M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28 دانلود ویدیو
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، در حالی که سرخابی‌های پایتخت تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرده‌اند تا آماده مسابقات لیگ بیست و دوم شوند قصد داشتند در ادامه برای برپایی اردوی خارجی راهی کشور ترکیه شوند اما تا این لحظه برگزاری اردوی خارجی سرخابی‌ها در ترکیه منتفی شده است تا این شائبه به وجود بیاید که وزارت ورزش و شورای برون مرزی مخالف این اردو هستند.

چند روز پیش هم خبری آمد که وزارت ورزش و جوانان و از طریق شورای برون مرزی با برگزاری اردوهای خارج از کشور تیمهای لیگ برتری فوتبال به دلیل خروج ارز مخالفت کرده است. با توجه به اینکه پیش از این در زمان حضور مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش و جوانان گفته می شد به دستور این وزارتخانه و شورای برون‌مرزی ورزش کشور باشگاه‌های فوتبال برای اردوی پیش فصل از برپایی اردوی تدارکاتی در خارج از کشور منع شده اند، این احتمال می‌رفت که بازهم با دستور وزارت ورزش برگزاری این اردو منتفی شده باشد اما این ماجرا را یک منبع موثق در وزارت و ورزش و جوانان تکذیب کرد.به گفته این منبع موثق ، وزارت ورزش پس از عرضه سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از طریق فرابورس به مردم دخالتی در امور جاری این باشگاه‌ها ندارد و این موضوع با استخدام سرمربی و کادر خارجی در استقلال و حضور احتمالی بازیکنان خارجی در استقلال و پرسپولیس به نوعی کاملا مشخص و شفاف است و طبعا برگزاری اردو در ترکیه و دیگر کشورها هم مشکل و منعی ندارد.

ضمن اینکه برخی مدیران و سرمربیان تیمها عقیده دارند که هزینه های برگزاری یک اردو در ترکیه، ارزان تر از برگزاری یک اردو در یکی از شهرهای ایران درمی آید. به نظر می  رسد شاهد برگزاری اردوهای پیش فصل تیمهای لیگ برتری ایران در ترکیه خواهیم بود.

ت ت
کدخبر: 95690 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها