قاتل فراری بعد 2 سال به طرز عجیبی به دام افتاد!

​متهم به قتل فراری که برای دو سال تحت تعقیب ماموران آگاهی پایتخت بود در نهایت به چنگ قانون افتاد و حتی هویت جعلی هم نتوانست او را از دستگیری نجات دهد.

قاتل فراری بعد 2 سال به طرز عجیبی به دام افتاد!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از سایت جنایی، این متهم پس از انجام قتل به خارج از کشور گریخت اما در آنجا هم مرتکب جرایمی شد و مجبور شد به ایران بازگردد، پس از بازگشت هم به درگیری‌های خود ادامه داد تا سرانجام به خاطر تیراندازی دستگیر شد و سرانجام به قتلی که سالها از مجازات آن گریخته بود، اعتراف کرد.

درگیری بامدادی که این متهم در آن دست به چاقو شده بود، هفتم مهر سال 1400 اتفاق افتاد و متهم از آن زمان فراری بود تا اینکه  چندی قبل دستگیر شد.

قتلی که این جوان، متهم به انجام آن است در ساعت یک و 17 دقیقه بامداد روز حادثه به ماموران کلانتری 149 امازاده حسن گزارش شد. ماموران کلانتری از طریق همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مطلع شدند درگیری در تقاطع خیابان قزوین و خیابان عبید زاکانی اتفاق افتاده است و چند جوان چاقوکشی کرده‌اند. ماموران کلانتری پس از حضور در محل متوجه شدند یک طرف درگیری چهار جوان بودند که دو نفر از آنها زخمی و به بیمارستان برده شده‌اند، اما یکی از آنها  به خاطر جراحات وارده جان خود را از دست داده است. دوستان مقتول در روند تحقیقات گفتند: می خواستیم به قهوه خانه‌ای شبانه روزی برویم به همین خاطر سوار سمند یکی از دوستانمان شدیم و به خانه رفیقمان رفتیم تا او را سوار کنیم. در راه یک ماشین پراید که خانمی راننده آن بود و یک پسر جوان هم سرنشینش بود راه ما را سد کرد. پسر جوان با راننده ماشین ما چشم تو چشم شد و  درگیر شدیم، آن پسر با چاقو به ما حمله کرد و بعد فراری شد.

در پی این اتفاق راننده ماشین فراری که دختر جوانی بود شناسایی شد و مورد بازجویی قرار گرفت. او گفت ضارب دوستش بود که قبلاً قرار ازدواج داشتند.

با بدست آمدن این اطلاعات و شناسایی متهم به قتل او تحت تعقیب قرار گرفت ولی معلوم شد او به طور غیر قانونی از کشور خارج شده  و به ترکیه رفته است. با این وجود پرونده این متهم تحت تعقیب همچنان مفتوح بود تا اینکه اطلاعاتی بدست آمد که متهم به کشور بازگشته اما محل سکونت و مخفیگاه او مشخص نبود. در نهایت بهمن ماه امسال یک مورد تیراندازی در شهرک حمیدیه زنجان اتفاق افتاد که پلیس عامل تیراندازی را شناسایی و دستگیر کرد. متهم دستگیر شده سعی داشت با هویت جعلی دیگر جرایم خود را مخفی کند اما انگشت‌نگاری از او رازش را فاش کرد و معلوم شد او قاتل فراری است که دو سال قبل در خیابان قزوین مرتکب قتل شده بود. به این ترتیب لب به اعتراف گشود و گفت  بعد از قتل ترکیه رفت و  مدتی در ترکیه بود اما به خاطر چاقو کشی مجبور شد از آنجا به ایران فرار کند. مدتی در تبریز بودهگ و از تبریز به زنجان آمد تا اینکه دستگیر شد.

در پی این اعترافات متهم دستگیر شده به تهران انتقال یافت و در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا تحقیقات جنایی ادامه یاید.

ت ت
کدخبر: 204470 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها