نخستین واکنش امیر اسماعیلی به خبر اعدام او

فرمانده سابق قرارگاه مرکزی پدافند هوایی در واکنش به شایعه جاسوسی و اعدام خود گفت: وقتی می‌گویند فلانی به دلیل جاسوسی اعدام شد، افکار عمومی تحت تاثیر این شایعات می‌گوید این سربازی بوده که کشور ۸ سال به او اعتماد کرده است.

نخستین واکنش امیر اسماعیلی به خبر اعدام او
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، امیر فرزاد اسماعیلی گفت: اگر رد جاسوسی فردی زده شود، دیگر به ارتباطات و جایگاه او نگاه نمی‌کنند چراکه بر سر امنیت نظام و مردم هیچ تعارفی نباید داشت... یک خانه معمولی و یک ماشین معمولی دارم. اگر چیز بیشتری داشتم همه را به مردم عزیز اعلام و ثبت و ضبط کنند.

او در ادامه در خصوص این شایعه بیان کرد: به هرحال انسان ناراحت می‌شود اما ناراحتی بیشتر من از باب اعتبار نظام و نیروهای مسلح بود. چون وقتی می‌گویند فلانی به دلیل جاسوسی اعدام شد، افکار عمومی تحت تاثیر این شایعات می‌گوید این سربازی بوده که کشور ۸ سال به او اعتماد کرده است. لحظه‌ای که این شایعه پخش شد اول به خانواده درجه اولم خبر دادم که من سالم هستم و از همین دنیا با شما صحبت می‌کنم.

 

ت ت
کدخبر: 64191 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها