واریزی بزرگ بحساب معلمان و فرهنگیان بازنشسته

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش درحال پیگیری است و به زودی احکام این بازنشستگان صادر می‌شود.

واریزی بزرگ بحساب معلمان و فرهنگیان بازنشسته
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، علی فرهادی در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها و اعضای شورای معاونان وزیر آموزش و پرورش اظهارکرد: پاداش پایان خدمت موضوعی است درحال پیگیری و رایزنی با دستگاه‌ها و افراد مختلف هستیم و به زودی احکام بازنشستگان صادر خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رتبه‌بندی معلمان گفت: به لطف خدا رتبه بندی تقریبا به پایان رسیده و حتی می‌توانیم به نحوی پایان مرحله استقرار رتبه‌بندی و این اقدام بزرگ را در آذر ماه امسال اعلام کنیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در دولت سیزدهم نگاه به آموزش و پرورش نگاه خوبی است، ادامه داد: امسال تاکنون در ستاد، ۴۱ درصد تخصیص بودجه گرفته شده که افزایش سهم نوسازی در حال پیگیری و رسیدگی است.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فرهادی در پایان خاطرنشان کرد: رابطه خوبی بین ما و سازمان برنامه و بودجه برقرار است و انشالله به سمت گره‌گشایی در بسیاری مسائل پیش می‌رود.

ت ت
کدخبر: 190131 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها