درویش-گل محمدی مثل مجیدی - سعادتمند

یحیی گل محمدی در تمرینات پرسپولیس شرکت نکرد و حتی شروطی را برای باشگاه پرسپولیس گذاشت.

درویش-گل محمدی مثل مجیدی - سعادتمند
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، یحیی گل محمدی گفته بازیکنان باید پول بگیرند تا من در تمرینات حاضر شوم. او حتی در جایی گفته نیاز به جلسه حضوری با رضا درویش نیست و می‌توان تلفنی بعضی از مسائل را هماهنگ کرد.

 این اتفاقات همه را به یاد مدل رفتار فرهاد مجیدی با احمد سعادتمند در استقلال می‌اندازد که حتی حاضر نمی‌شد به دفتر او در ساختمان باشگاه استقلال برود و در نهایت سعادتمند در حرکتی عجیب خودش به دفتر فرهاد مجیدی در محل تمرینات استقلال رفت!

 در شرایط فعلی و با توجه به تجمع هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش به نظر می رسد زور یحیی خیلی بیشتر از درویش است و مدیر عامل جدید پرسپولیس که حتما با مطالعه روی صندلی مدیریت نشسته باید طی روزهای آینده مشکلات مالی کادر فنی و بازیکنان تیمش را حل کند. درویش می گوید با توجه به حجم مشکلات من نمی‌توانم وعده‌های پوچ بدهم اما آخرین شنیده‌ها حاکی از آن است که طی یکی دو روز آینده درصدی قرارداد بازیکنان پرسپولیس به حساب آنها واریز می شود تا با روحیه بالا به مصاف فولاد خوزستان در سوپرجام ایران بروند.

ت ت
کدخبر: 63912 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها