حمله استقلال به پرسپولیس!

استقلال با سوپرگل مهدی مهدی‌پور، فولاد را شکست داد تا فرهاد مجیدی انتقام باخت به جواد نکونام در فینال جام حذفی را از او و شاگردانش گرفته باشد.

حمله استقلال به پرسپولیس!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ این برد باعث شد فاصله سه امتیازی استقلال با پرسپولیس، کماکان حفظ شود. شاگردان یحیی گل‌ محمدی بعد از پیروزی حساس مقابل سپاهان، هم‌امتیاز استقلال شده بودند و منتظر لغزش این تیم جلوی فولاد بودند تا در هفته‌های آینده صدر جدول را از استقلال بگیرند، اما با توجه به تفاضل گل آبی‌ها، صدرنشینی شاگردان مجیدی تا پایان هفته سیزدهم هم قطعی به نظر می‌رسد.

خروجی مهم دیگر پیروزی مقابل فولاد، سبقت استقلال از پرسپولیس در ثبت بهترین نتایج ممکن در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر است.

استقلال فرهاد مجیدی با گذر از پرسپولیس حالا صاحب بیشترین امتیاز (۲۸ امتیاز در قیاس با ۲۷ امتیاز پرسپولیس در لیگ هفدهم) در تاریخ لیگ برتر در پایان هفته دوازدهم شده ضمن آنکه آبی‌ها با ثبت یک کلین‌شیت دیگر توانستند از این حیث هم آمار بهتری به نسبت پرسپولیس داشته باشند (پرسپولیس در لیگ شانزدهم و قبل از هفته سیزدهم، سه گل خورده بود).

در بحث تفاضل گل هم استقلال توانست به آمار تفاضل گل مثبت ۱۵ پرسپولیس در لیگ هفدهم برسد.

 

ت ت
کدخبر: 57609 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها