افشاگری مهم پیشکسوت پرسپولیس درباره یحیی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: نمی گذاریم یحیی گل محمدی از تیم جدا شود.

بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ حسین کلانی درباره استعفای یحیی گل محمدی از پرسپولیس گفت: مدیریت باشگاه جز وعده های پوشالی کاری نکرده است و این موضوع شرایط پرسپولیس را تشدید تر کرده است. تا کنون حرف های که من در خصوص مدیریت باشگاه زدم درست بوده و زمان نشان داد نگرانی من در خصوص مدیریت پرسپولیس بیراه نبوده است.

او بیان کرد:ببینید شرایط چقدر بحرانی شده و چقدر کادرفنی تحت فشار هستند که گل محمدی دیگر تاب ندارد این شرایط را تحمل کند. 

کلانی افزود: با تمام وجود خود می‌گویم به جرات بازیکنان ما تنها تیمی بودند که دم نزدند و روی کار خود تمرکز کردند؛ همه توهین ها و تهمت ها را به جان خریدند.من از شبی که خبر استعفا یحیی آمد سعی کردم با او صحبت کنم و با گل محمدی حرف زدم. او علاقه دارد در پرسپولیس کار کند و روی این تیم تعصب دارد و به خوبی این موضوع را ثابت کرده است.

او ادامه داد: شرایط برای او به گونه ای رقم خورده که دیگر تحمل این مشکلات برای او سخت شده است و دیگر تعارفی در کار نیست و او در تصمیم خود مصمم است.من نمی گذارم یحیی برود و استعفا بدهد چرا که ما به او احتیاج داریم و به گل محمدی افتخار می‌کنم. چه کسی بهتر از او می‌تواند سرمربی پرسپولیس باشد. 

ت ت
کدخبر: 63492 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها