افشاگری مهم پیشکسوت پرسپولیس درباره یحیی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: نمی گذاریم یحیی گل محمدی از تیم جدا شود.

بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ حسین کلانی درباره استعفای یحیی گل محمدی از پرسپولیس گفت: مدیریت باشگاه جز وعده های پوشالی کاری نکرده است و این موضوع شرایط پرسپولیس را تشدید تر کرده است. تا کنون حرف های که من در خصوص مدیریت باشگاه زدم درست بوده و زمان نشان داد نگرانی من در خصوص مدیریت پرسپولیس بیراه نبوده است.

او بیان کرد:ببینید شرایط چقدر بحرانی شده و چقدر کادرفنی تحت فشار هستند که گل محمدی دیگر تاب ندارد این شرایط را تحمل کند. 

کلانی افزود: با تمام وجود خود می‌گویم به جرات بازیکنان ما تنها تیمی بودند که دم نزدند و روی کار خود تمرکز کردند؛ همه توهین ها و تهمت ها را به جان خریدند.من از شبی که خبر استعفا یحیی آمد سعی کردم با او صحبت کنم و با گل محمدی حرف زدم. او علاقه دارد در پرسپولیس کار کند و روی این تیم تعصب دارد و به خوبی این موضوع را ثابت کرده است.

او ادامه داد: شرایط برای او به گونه ای رقم خورده که دیگر تحمل این مشکلات برای او سخت شده است و دیگر تعارفی در کار نیست و او در تصمیم خود مصمم است.من نمی گذارم یحیی برود و استعفا بدهد چرا که ما به او احتیاج داریم و به گل محمدی افتخار می‌کنم. چه کسی بهتر از او می‌تواند سرمربی پرسپولیس باشد. 

ت ت
کدخبر: 63492 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها