این تصاویر خصوصی از فریبا نادری ممنوع الکارش می کند!/ عکس

فریبا نادری از بازیگران مشهور ایران است که علاقه بسیار زیادی به عکس گرفتن دارد اما اینبار ژست خصوصی خانم بازیگر باعث تعجب کاربران شد.

این تصاویر خصوصی از فریبا نادری ممنوع الکارش می کند!/ عکس
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، فریبا نادری از بازیگرای دوست داشتنی و مشهور ایرانیه که با بازی تو سریال های مختلف تلویزیونی به جایگاه حال حاضرش رسید اما ناگفته نمونه که خانوم خانوما در اصل شهرت شاخ خود را با بازی در نقش پری سیمای "ستایش" بدست آورد و حالا فریبا نادری کلی طرفدار داره که قدیم ندیما مخالفش بودن چرا که پری سیما خانم به شددددت کاراکتری منفی بود و خیلی از مخاطبین میخواستن از وسط نصفش کنن!

img_61198c2795402

فریبا نادری گرچه خیلی وقته که کمرنگ شده تو شغل و فعالیت اصلیش اما میشه کفت از هنرمندانی محسوب میشه که خودش رو روی بورس نگه داشته و در حال حاضر هم بیش از 2 میلیون فالوور داره. اما این تعداد دنبال کننده برای چی خانوم بازیگر دنبال می کنن؟ چون فریبا نادری مِن جمله چهره هاییه که به شدت زیاد عکس از خودش منتشر میکنه و کلا این مدلیه که مثلا نشسته یهو یه سلفی میگیره و دکمه انتشار!

+فریبا+نادری

اما فریبا نادری مدتی پیش یکی از متفاوت ترین عکساشو گرفت! وی که برای اکران فیلم سینمایی رفته بود در یکی از تصاویر گرفته شدش توسط عکاسان لباشو به مانند ماچیدن غنچه کرده که خب به دشت این تصویر منتشر شد و مورد توجه قرار گرفت.

از این ها که بگذریم و برسیم به خود فریبا نادری باید بگیم که دیگه میدونید این روزا چند طلاق و ازدواج بین خانوما و آقایون زیاد شده طوری که دیگه کسی این حرکت رو بد نمیدونه و اتفاقا اگه این مدلی هم باشید بیشتر مورد توجه قرار میگیرید!

فریبا

فریبا نادری نیز تا به حال دو بار ازدواج کرده که اولین بارش با آقای کارگردان مشهور بود و با عشقی آتشین هم شروع شد اما طولی نکشید که با فوت آقای شوهر این زندگی و عشق به اتمام رسید. حالا شوهر اول کی بوده؟ آقای مسعود رسام!

ت ت
کدخبر: 128929 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها