عکس| خانم مجری معروف صداوسیما بالاخره از همسرش طلاق گرفت؟/ صبا راد با زندگی خود چه کرد؟

صبا راد چند روزی است که استوری هایی درباره دلشکستگی و بخشش منتشر می کند که به نظر کاربران او در حال جدایی از مانی رهنما است.

عکس| خانم مجری معروف صداوسیما بالاخره از همسرش طلاق گرفت؟/ صبا راد با زندگی خود چه کرد؟
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از وقت صبح، صبا راد مجری جنجالی برنامه به خانه بر می گردیم مدتی است که در اینستاگرامش استئری های غمگین با متن های که بوی دلشکستگی می دهد به اشتراک می گذارد که این استوری های شایعه جدایی او را رقم زده است.

صبا راد 1

 

شایعه ممنوع التصویری صبا راد

در عرصه فرهنگ و هنر کشورمان بسیاری از افراد مشهور و پرطرفدار وجود دارند که بنا به دلایلی مدتی در عرصه فعالیت شان ظاهر نمی شوند و درست به همین دلایل هم برای آنها شایعاتی درست می شود.

از جمله این افراد صبا راد است که پیشتر یکی از مجریان برنامه به خانه بر می گردیم بود که از شبکه تهران پخش می شود.

چندی است صبا راد؛ یکی از مجریان «به خانه برمیگردیم»، دیگر در این برنامه حضور ندارد و جلوی دوربین نمی رود. این اتفاق در حالی افتاده است که او را مدتی است در هیچ یک از برنامه های تلویزیونی در قامت مجری نمی بینیم و این سوال برای مخاطبان پیش آمده که آیا شایعه ممنوع التصویری این مجری که در برخی از رسانه ها پخش شده، صحت دارد یا نه؟

این موضوع را با راد در میان گذاشتیم و او در پاسخ به «صبا» به ذکر این جمله که:ممنوع التصویر نیستم بسنده کرد و از صحبت مفصل امتناع و آن را به سال آینده موکول کرد.

ت ت
کدخبر: 64184 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها