تعرض رمال شیطان‌صفت به زنان جوان به بهانه بخت‌گشایی و درمان!

مرد دعانویسی که با ادعای بخت گشایی و درمان بیماری ها اقدام به تعرض به زنان مراجعه کننده را کرده بود دستگیر شد.

تعرض رمال شیطان‌صفت به زنان جوان به بهانه بخت‌گشایی و درمان!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان ؛ متهم که مردی میانسال است دو همسر دارد. او به بهانه درمان بیماری و بخت‌گشایی، زنان را مورد آزار قرار می‌داد.

اولین شکایت از سوی زنی بیمار به مأموران ارائه شد. این زن گفت: من به شدت بیمار هستم و پزشکان نتوانسته‌اند راه درمان مرا پیدا کنند. بیماری که به آن مبتلا هستم نادر است و هنوز راهی برای درمان‌ آن نیست. هر روز حالم بدتر می‌شد. برای همین وقتی از دکتر‌ها ناامید شدم، سراغ رمال‌ رفتم. دوستم او را به من معرفی کرد و گفت چند نفری پیش او رفته و جواب گرفته‌اند. وقتی به خانه مرد رمال رفتم به من گفت که نیاز به انرژی‌درمانی داری و باید حتماً با انرژی خاصی تو را درمان کنم. در جلسه دوم بود که به من گفت باید لباس‌هایت را دربیاوری تا انرژی به طور کامل به بدنت برخورد کند. بعد که لباس‌هایم را درآوردم این مرد نیت پلیدش را اجرا کرد و آنجا بود که فهمیدم دروغ‌‌های بزرگی به من گفته ‌است.

اظهارات این زن جوان تنها شکایت از مرد رمال نبود، دختر دیگری نیز به پلیس مراجعه کرد و گفت: من  ۳۹ ساله هستم و بختم بسته است. دیگران به من زخم زبان می‌زدند. وقتی پیش مرد رمال رفتم گفت می‌تواند به من کمک کند. او بعد از چند جلسه از من خواست لباس‌هایم را در بیاورم تا مهر بر دلم بنشناسند و بعد به من تعرض کرد.

پلیس مرد رمال را بازداشت کرد. این در حالی بود که سه شکایت دیگر نیز به مأموران داده شد. به این ترتیب مرد رمال در برابر اتهام تعرض به پنج زن قرار گرفت. او ابتدا همه چیز را منکر شد و گفت اصلاً شکات را نمی‌شناسد اما وقتی در برابر آنها قرار گرفت قبول کرد این زن‌ها را می‌شناسد.

بنابراین پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه بازجویی پنج شاکی زن حضور داشتند. آنها شکایت خود را مطرح کردند. مرد رمال که تا پیش از این همه چیز را منکر می‌شد گفت: اتهام را قبول ندارم. تجاوز نکردم و به این زن‌ها هم دروغ نگفتم. آنها بعد از اینکه به خانه‌ام می‌آمدند با من احساس صمیمت می‌کردند و خودشان دوست داشتند که با من رابطه داشته باشند. من اصراری به داشتن رابطه نداشتم و اجباری هم در کار نبود.

مرد رمال گفت: من دو همسر دارم. یکی از آنها در افغانستان و یکی از آنها ایران است، اما همسرم که در ایران است به شدت بیمار است و من نمی‌توانم با او رابطه داشته باشم، به همین خاطر هم با زنان دیگر رابطه داشتم.

شرح ماجرا

در سال 1402 زن جوانی به نام نسرین با مراجعه به پلیس آگاهی از مردی رمال شکایت کرد و اظهار داشت وی او را مورد آزار و اذیت و تعرض قرار داده است.

این زن در تشریح ماجرا به مأموران گفت: از 4 سال قبل به یک بیماری مبتلا شدم و به پزشکان متعددی مراجعه کردم اما نه تنها بیماری‌ام درمان نشد بلکه قدرت عضلاتم را هم از دست دادم. به صورت عادی نمی‌توانستم راه بروم تا اینکه چند ماه قبل به واسطه یکی از دوستانم با مرد رمالی به نام سعید آشنا شدم. او ادعا می‌کرد که ظرف چند جلسه و با یک نسخه جادویی می‌تواند بیماری‌ام را درمان کند.

اظهارات این مرد دوباره من را امیدوار کرد و به خانه سعید در جنوب تهران رفتم. پس از چند جلسه او گفت برای درمان کامل باید به من انرژی بدهد و با حرف هایش فریبم داد و در نهایت هم من را مورد آزار و اذیت قرار داد. حالا هم من از او شکایت دارم.

در حالی که مأموران در حال تحقیق از متهم بودند دومین شکایت مشابه به پلیس اعلام شد.

دومین شاکی دختر جوانی به نام شیرین بود که اظهاراتش با شاکی اول شباهت زیادی داشت.

در ادامه 3 زن جوان دیگر هم با شکایت‌های مشابه به پلیس مراجعه کردند و تعداد شاکی‌های پرونده مرد رمال به 5 نفر رسید.

به این ترتیب مأموران سعید را ردیابی کردند و بازداشت شد. وی پس از انتقال به پلیس آگاهی و در جریان بازجویی‌ها منکر اتهام وارده شد. پس از آن مأموران او را در مقابل شاکی‌ها قرار دادند که هر 5 زن او را شناسایی کردند.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه 13 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه پنج شاکی پرونده برای مرد رمال درخواست اشد مجازات کردند.

پس از آن نسرین به جایگاه رفت و به قضات گفت: متهم به بهانه درمان بیماری به من تعرض کرد. حالا علاوه بر بیماری جسمی به مشکلات روانی هم مبتلا شده‌ام و زندگی‌ام نابود شد. من به هیچ عنوان حاضر به گذشت نیستم.

شیرین دومین شاکی پرونده نیز به قضات گفت: من به خاطر اینکه دوست داشتم زودتر ازدواج کنم و همیشه به دنبال آن بودم که یک مرد خوب همسرم بشود از طریق یکی از دوستانم با سعید آشنا شدم.

وقتی به خانه‌اش رفتم او گفت که می‌تواند با دادن یک نسخه جادویی کاری کند که خیلی زود مرد ایده‌آلم به خواستگاری‌ام بیاید و بختم باز شود اما این مرد شیاد من را مورد آزار و اذیت قرار داد.

سومین شاکی هم گفت: چند سالی بود که مشکلات اقتصادی، من و خانواده‌ام را آزار می‌داد و فکر کردم می‌توانم با گرفتن یک نسخه از متهم قفل مشکلات مان را باز کنم اما سعید با ترفندی فریبکارانه به من تعرض کرد.

دو شاکی دیگر هم که با همین ترفند فریب مرد رمال را خورده بودند جزئیات شکایت شان را مطرح کردند.

پس از اظهارات شاکی‌ها، متهم 50 ساله به جایگاه رفت و گفت: من منکر ارتباط با شاکی‌ها نیستم و با هر 5 نفر ارتباط داشتم اما من آنها را به زور به خانه‌ام نیاوردم و خودشان از من نسخه جادویی می‌خواستند و هر 5 زنی که حالا از من شاکی هستند خودشان از من خواستند و پیشنهاد دادند که با آنها ارتباط داشته باشم. من به هیچ‌کدام از شاکی‌ها تجاوز نکرده‌ام و اتهامم را قبول ندارم.

متهم در ادامه افزود: البته من دو همسر دارم که یکی از آنها بیمار است و دیگری هم در افغانستان زندگی می‌کند. اگر هم می‌بینید که پیشنهاد شاکی‌ها را رد نکردم به خاطر دوری از همسرانم بود وگرنه با آنها ارتباط برقرار نمی‌کردم.

با اظهارات متهم قضات ادامه جلسه رسیدگی به پرونده را به تحقیقات بیشتر درباره ادعای متهم موکول کردند.

ت ت
کدخبر: 213094 تاریخ انتشار
منبع اعتماد آنلاین
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها