بی‌آبرویی جدید خانم بازیگر ایرانی در ترکیه!/ دست ریحانه پارسا در دست این پیرمرد آس و پاس!+ عکس شرم‌آور

ریحانه پارسا که با رویای بازیگر بین المللی شدن از ایران مهاجرت کرد حالا کارش به جایی رسیده که برای گذران زندگی هم با مشکل روبروست چرخ روزگار در ترکیه خیلی مطابق میل خانم پارسا نگذشت و ریحانه را نه تنها در مسیر آرتیست بین المللی شدن قرار نداد بلکه او را غرق در فساد کرد.

بی‌آبرویی جدید خانم بازیگر ایرانی در ترکیه!/ دست ریحانه پارسا در دست این پیرمرد آس و پاس!+ عکس شرم‌آور
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ به نقل از پاتوق آنلاین؛ ریحانه پارسا که با رویای بازیگر بین المللی شدن از ایران مهاجرت کرد حالا کارش به جایی رسیده که برای گذران زندگی هم با مشکل روبروست چرخ روزگار در ترکیه خیلی مطابق میل خانم پارسا نگذشت و ریحانه را نه تنها در مسیر آرتیست بین المللی شدن قرار نداد بلکه او را غرق در فساد کرد.

ریحانه به محض حضور در ترکیه اسیر سایت های شرط بندی و قمار شد و حتی برخی رسانه ها این شائبه را مطرح کرده بودند که همین افراد قمار باز با فریب ریحانه و دادن وعده های عجیب و قریب او را در مسیر مهاجرت قرار دادند.

ریحانه-پارسا-شوگرددی-اش-خیابان--66780

به هر روی ریحانه در ترکیه خیلی اوضاع خوبی نداشت و هر شب و هر روز شیعه رابطه او با یکی از این قماربازان به گوش می رسید. خود ریحانه هم انگار خیلی از این وضعیت ناراضی نبود و عکس و فیلم های زشت و نامربوط زیادی از خودش منتشر می کرد.

زمان می گذشت و ریحانه هر روز وقیح تر می شد. کار به جایی رسید که خانم بازیگر رسما در اینستاگرام به پدر و مادرش فحش می داد و آنان را هرزه خطاب می کرد. به یکباره اما با دستگیری میلاد حاتمی قمار باز شرایط تغییر کرد. قما بازار ه اصطلاح ماست ها را کیسه کردند و و ریحانه هم که دیگر هیچ خریداری نداشت از اینستاگرام محو شد.

ریحانه-پارسا-شوگرددی-اش-خیابان--58843

غیبت ریحانه در اینستاگرام چند ماهی به طول کشید تا تا اینکه خانم بازیگر دوباره با یک اسم جدید متولد شد. اینبار ریحانه پارسه شده بود دیوا پارسا اما شخصیت و درون زشت ریحانه هیچ تغییری نکرده بود و او عد از اینکه با اسم جدیدش خودش را به در و دیوار زد و از رانندگی تا خوانندگی را هم تجربه کرد اما وقتی دید در هیچ یک از این حرفه ها توفیق چندانی ندارد دوباره به بدن نمایی در اینستاگرام روی آورد و سعی کرد با این هربه فالوو جمع کند و بتواند با تبلیغات اینستاگرامی درآمد به دست آورد.

اما حالا دیگر همه ریحانه را شناخته بودند و به قول معروف حنایش دیگر رنگی نداشت. ریحانه در این مدت در ترکیه هیچ کسب و کار خاصی نداشت و از طرفی تبلیغات محدود اینستاگرامی هم کفاف زندگی اش را نمی داد. کار به جایی رسید که او در اینستاگرام اعلام کرد که قصد دارد لب تاپ و گوشی تلفنش را هم به فروش برساند.

ریحانه بعد از ماجراها دوباره به قول خودش ریست فکتوری کرد و اینبار به شکل و شمایلی جدید متولد شد. ریحانه در تولد دوباره اش سعی کرد که آدم های دور و برش را هم تغییر دهد. خانم پارسا حالا که بعد ا دو سال اقامت ترکیه را هم دریافت کرده بود و شهروند این کشور محسوب می شود.

ریحانه-پارسا-شوگرددی-اش-خیابان--17447

ریحانه بعد از اینکه اقامتش اوکی شد اعلام کرد دیگه با خیال راحت میتونم فعالیت های بازیگری رو شروع کنم. اون از همه هواداراش که تو این مدت سخت مثل یه خانواده کنارش بودند و براش انرژی مثبت فرستادن تشکر کرد. البته مشخص نیست که خنم پارسا با توجه به اینکه زبان ترکی و حتی انگلیسی را هم بلد نیست چگونه می تواند در خارج از ایران فعالیت های هنری داشته باشد.

هنوز چند هفته از وعده بازیگر بین المللی شدن خانم پارسا نگذشته بود که ریحانه دنبال کنندگان خود را با انتشار یک عکس سورپرایز کرد.

در عکسی که منتشر شده ریحانه در کنار یک مرد مسن و دست در دست هم در حال قدم زدن در خیابان ها هستند. خیلی ها با دیدن این عکس به ریحانه طعنه زدن که بازیگر بین المللی ما شوگرددی گرفت!

 

اما شوگرددی ریحانه کیست؟

پیرمردی که با ریحانه پارسا در حال قدم زدن در خیابان های استانبول است گویا بازیگر است و البته خیلی معروف و مطرح نیست. برخی از دنبال کنندگان ریحانه پارسا می‌گویند که احتمالا با وجود بی پولی او، راضی شده تا نامزد کنند. هر چند خودش می‌گوید که این رابطه بیشتر جنبه کاری دارد.

ریحانه-پارسا-شوگرددی-اش-خیابان--16268

ت ت
کدخبر: 58574 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها