خانم بازیگر همه چیز را ول کرد و آرایشگر شد!/ مریم سلطانی چرا این کار را انجام داد؟+ عکس

مریم سلطانی بازیگری که او را در سریال‌های تلویزیونی مانند سه در چار به یاد داریم چندی است که از دنیای هنر فاصله گرفته است.

خانم بازیگر همه چیز را ول کرد و آرایشگر شد!/ مریم سلطانی چرا این کار را انجام داد؟+ عکس
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیابن؛ به نقل از وقت صبح، دلیل این امر ورود حرفه‌ای مریم سلطانی به حوزه آرایشگری و مدلینگ است. آرایشگاه او در شمال تهران و در چند شعبه پاتوق اهالی سینما، بازیگران و افراد متمول است.

 

مریم سلطانی 1

 

تاثیر بازیگری روی آرایشگری‌ام

مریم سلطانی بازیگر کشورمان چندسالی است که مدیریت یک سالن زیبایی را برعهده دارد. و به تازگی شعبه سه آرایشگاهش را افتتاح کرده است.

بالاخره وقتی شما وارد کاری نظیر بازیگری می‌شوید، نگاه‌تان به محیط پیرامون‌تان هنری‌تر می‌شود و سعی می‌کنید دنیا را از دریچه تازه‌تری ببینید.

اما در کار تخصصی، من این دو مقوله را از یکدیگر جدا کردم و به همین جهت نمی‌توانم بگویم حرفه بازیگری به شکل مستقیم روی کار آرایشگری من تاثیر گذاشته. اگر تاثیری وجود داشته، به شکل غیرمستقیم بوده است.

مریم سلطانی آرایشگر شده است.

مریم سلطانی

وقتی مشتری‌ها به سالن آرایشگاه می‌آیند و متوجه می‌شوند که مدیریت این سالن بر عهده یک بازیگر است، برای‌شان این آشنایی و معاشرت جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

آن‌ها سوال‌هایی که در مورد دنیای بازیگری، سینما و تلویزیون دارند، از من می‌پرسند و ناخودآگاه حرف‌های ما سمت و سوی هنری به خودش می‌گیرد.

به هر حال برای من هم آرایشگاه فضای خوبی را ایجاد می‌کند که بتوانم با مخاطبانم از نزدیک ارتباط داشته باشم و در مورد مسائل مختلف با آن‌ها گپ بزنم.

ت ت
کدخبر: 58640 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها