امیرعبداللهیان در دیدار با اسماعیل هنیه: طوفان الاقصی دنیا را تکان داد

وزیر خارجه ایران در دیدار با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید کرد که ارزیابی همگان این است که رژیم اسرائیل و آمریکا در میدان نبرد چیزی بدست نیاوردند.

 امیرعبداللهیان در دیدار با اسماعیل هنیه: طوفان الاقصی دنیا را تکان داد
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از ایرنا : وزیر خارجه ایران در دیدار با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید کرد که ارزیابی همگان این است که رژیم اسرائیل و آمریکا در میدان نبرد چیزی بدست نیاوردند.

 امیرعبداللهیان در این دیدار با تبریک مجدد پایداری، مقاومت و پیروزی ملت فلسطین و مردم صبور و مجاهد غزه، افزود: پیامدهای عملیات طوفان الاقصی دنیا را تکان داد و گرچه خسارت‌های انسانی ملت فلسطین در نوار غزه بسیار زیاد، تلخ و ناگوار بود اما ابعاد پیروزی و دستاورد ملت فلسطین بسیار بزرگتر بود و موازنه‌های راهبردی را در ابعاد مختلف به نفع فلسطین و به ضرر رژیم غاصب، متجاوز و جنایتکار صهیونیستی تغییر داد.

وزیر امور خارجه ایران با اشاره به ادعای اولیه نخست وزیر شکست خورده رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هدف از حمله به غزه نابودی حماس است، گفت: آمریکا و رژیم اسرائیل برغم بیش از یک‌ماه و نیم تجاوز و جنگ ظالمانه و کشته و مجروح کردن ده‌ها هزار شهروند فلسطینی، کمترین دستاوردی در حوزه نظامی کسب نکردند و مجبور به مذاکره غیرمستقیم با حماس برای آتش‌بس و آزادی اسرای خود شدند.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان با اشاره به اینکه ارزیابی همگان این است که رژیم اسرائیل و آمریکا در میدان نبرد چیزی بدست نیاوردند، افزود: آنها با طراحی‌های سیاسی در پی آن هستند که آنچه را که در میدان و از طریق نظامی نتوانسته‌اند بدست آورند، از طریق سیاسی محقق کنند و البته این نیز یک رؤیایی است که قطعا تعبیر نخواهد شد و دیپلماسی مقاومتی جنبش حماس و گروه‌های مقاومت فلسطین این اقدامات و طراحی‌های سیاسی را خنثی و بی‌اثر خواهد کرد.

{ شروع شد

ت ت
کدخبر: 188421 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها