اظهارات جدید حماس درباره حمایت لبنان

غازی حمد، از سران دفتر سیاسی حماس مسئولان امور انرژی در غزه که فعلا در بیروت، پایتخت لبنان به سر می‌برد، در گفت‌وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت با توجه به حملات هوایی اسرائیل و شمار زیاد کشته‌ها در غزه، «ما به (حمایت) بیشتر» از متحدان، از جمله حزب‌الله لبنان که مورد حمایت ایران است، نیاز داریم.

اظهارات جدید حماس درباره حمایت لبنان
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از دیده بان،  غازی حمد، از سران دفتر سیاسی حماس مسئولان امور انرژی در غزه که فعلا در بیروت، پایتخت لبنان به سر می‌برد، در گفت‌وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت با توجه به حملات هوایی اسرائیل و شمار زیاد کشته‌ها در غزه، «ما به (حمایت) بیشتر» از متحدان، از جمله حزب‌الله لبنان که مورد حمایت ایران است، نیاز داریم.

 غازی حمد گفت: «حزب‌الله اکنون علیه اشغالگری اقدام می‌کند. ما بسیار قدردان هستیم. اما توقف تجاوز در غزه، به کارهای بیشتری نیاز دارد... انتظار ما بیشتر بود.»

او گفت دیدگاه ما این است که همه جبهه‌ها را باز کنیم. ما از همه طرف‌ها می‌خواهیم در مقاومت در برابر اشغالگری شرکت کنند، ما می‌خواهیم همه مرزها را به روی همه (کسانی که به جنگ اسرائیل بروند) باز کنیم، زیرا فکر می‌کنم منطقی نیست که (تنها) مردم غزه این‌گونه باشند که بجنگند و هدف قرار بگیرند و کشته شوند.

طبیعت_F پلاس    

غازی حمد ادامه داد: آن ‌چه در طرف لبنانی رخ می‎‌دهد، بخشی از مبارزه با اشغالگری است... اما باید بیشتر باشد... اگر بتوانند در رویارویی شرکت کنند، بیایند و کاری را که می‌توانند انجام دهند، درها باز است. می‌خواهیم بیایند و شرکت کنند.

 

ت ت
کدخبر: 183717 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها