بلاروس پیام فرستاد

رئیس جمهوری بلاروس به بشار اسد، همتای سوری وی آمده است: کشور تحت رهبری شما شجاعانه آزمون‌ها را در برابر محدودیت‌های شدید تحریم‌ها و فشارهای سیاسی غرب متجاوز تحمل و با پیامدهای بلایای طبیعی دست و پنجه نرم می‌کند. بلاروس به ارائه کمک‌های لازم به سوریه برادر برای غلبه بر این سختی‌ها ادامه خواهد داد.

بلاروس پیام فرستاد
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان از سایت شبکه روسیا الیوم، در پیام دفتر الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس به بشار اسد، همتای سوری وی آمده است: کشور تحت رهبری شما شجاعانه آزمون‌ها را در برابر محدودیت‌های شدید تحریم‌ها و فشارهای سیاسی غرب متجاوز تحمل و با پیامدهای بلایای طبیعی دست و پنجه نرم می‌کند. بلاروس به ارائه کمک‌های لازم به سوریه برادر برای غلبه بر این سختی‌ها ادامه خواهد داد.

لوکاشنکو بر عزم کشورش برای ارائه کمک‌های لازم به سوریه در راستای مقابله با تحریم‌ها و فشارهای سیاسی شدید و همچنین توسعه روابط میان دو کشور تاکید کرد.

وی ادامه داد: سال ۲۰۲۳ سی‌اُمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان مینسک و دمشق است. با توجه به اهمیت تاریخی این اتفاق، تاکید می‌کنیم که بلاروس قصد دارد همکاری سودمند دوجانبه‌ای را با سوریه ایجاد کند. من مشتاقانه منتظر توسعه مثمر ثمر در سوریه با حمایت شما (بشار اسد) از گفت‌وگو در همه زمینه‌ها هستم.

ملت سوریه ۱۷ آوریل هر سال به مناسبت بیرون راندن آخرین سرباز فرانسوی از سرزمین خود جشن می‌گیرند و نام آن‌ را عید "الجلاء" گذاشته‌اند./ ایسنا

ت ت
کدخبر: 150368 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها