بیانیه مهم سفارت ایران در بلاروس

سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلاروس در مورد برقراری پرواز مستقیم تهران – مینسک، اطلاعیه ای را منتشر و اعلام کرد مجدانه پیگیر انجام مذاکرات و برنامه­ ریزی با طرف بلاروسی است.

بیانیه مهم سفارت ایران در بلاروس
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، اطلاعیه سفارت کشورمان در بلاروس به شرح زیر است:

«توافق مربوط به این پرواز به دنبال مذاکرات بین نهادهای دولتی و حاکمیتی دو کشور، به خصوص سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران و سازمان هواپیمایی جمهوری بلاروس انجام شده و در مذاکرات و توافقات مربوط به آن، هیچ شخص حقیقی یا شرکت و بنگاه خصوصی از ایران و بلاروس حضور و نقش نداشته است.

از نظر شرکت هواپیمایی ماهان، برقراری این پرواز به دلایل مختلف در شرایط کنونی، مقرون به صرفه نیست. طبق نظر و خواست مقامات عالی کشور در راستای توسعه روابط فیمابین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس، مقرر شده است که اولین پرواز این شرکت در تاریخ ۲۹ فروردین (۱۸ آوریل) سال جاری به صورت آزمایشی انجام شود.

در حال حاضر پرواز برای برخی از تاریخ های احتمالی پیش بینی شده است. با این حال، تاریخی به صورت قطعی برای این موضوع تعیین نشده است. از آنجایی که تحقق این امر منوط به انجام مذاکرات آتی با مقامات بلاروسی برای تسهیل روادید بلاروس برای اتباع ایرانی می­ باشد، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلاروس، مجدانه پیگیر انجام مذاکرات و برنامه­ ریزی با طرف بلاروسی است.

از هموطنان عزیز درخواست می­ شود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرواز ماهان و اجتناب از بروز مشکلات احتمالی، صرفاً با بخش اقتصادی و بازرگانی سفارت تماس بگیرند.

بدیهی است، اشخاص حقیقی و شرکت­ های خصوصی یا آژانس­ های مسافرتی، صرفاً می­ توانند بعد از مذاکرات و حصول توافقات نهایی بین سازمان­ها، نهادهای دولتی و حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس و نیز قطعی شدن روند برقراری پرواز تهران – مینسک، با هماهنگی مراجع ذیربط به خصوص شرکت هواپیمایی ماهان، نسبت به بازاریابی، فروش بلیط یا برقراری تورهای مسافرتی و ارائه هر نوع سرویس مسافرتی به هموطنان عزیز اقدام نمایند.»

ت ت
کدخبر: 149635 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها