رپرتاژ آگهی

خرید لوازم خانگی جی پلاس از نفیس 24 با شرایط ویژه

اگر در سال‌های اخیر برای خرید لوازم خانگی به بازار یا فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه کرده باشید، حتماً بارها با نام جی پلاس مواجه شده اید. برند جی پلاس انواع مختلفی از محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی از قبیل گوشی هوشمند، یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و … را تولید می‌کند و به یکی از بزرگ‌ترین بازیگران بازار لوازم خانگی ایران تبدیل شده است. نام جی پلاس، نامی جدید و ناآشنا برای اغلب مردم ایران است و خیلی‌ها تصور می‌کنند که جی پلاس یک برند خارجی است که به تازگی وارد بازار ایران شده است. در حالی این تصور کاملاً اشتباه است. برند جی پلاس یک برند کاملاً ایرانی است که توسط شرکت گلدیران در سال 1397 تاسیس شده و از همان ابتدا، هدفش را رقابت با بزرگان بازار لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی قرار داده است.

خرید لوازم خانگی جی پلاس از نفیس 24 با شرایط ویژه
بیشتر بخوانید:

اگر در سال‌های اخیر برای خرید لوازم خانگی به بازار یا فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه کرده باشید، حتماً بارها با نام جی پلاس مواجه شده اید. برند جی پلاس انواع مختلفی از محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی از قبیل گوشی هوشمند، یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و … را تولید می‌کند و به یکی از بزرگ‌ترین بازیگران بازار لوازم خانگی ایران تبدیل شده است. نام جی پلاس، نامی جدید و ناآشنا برای اغلب مردم ایران است و خیلی‌ها تصور می‌کنند که جی پلاس یک برند خارجی است که به تازگی وارد بازار ایران شده است. در حالی این تصور کاملاً اشتباه است. برند جی پلاس یک برند کاملاً ایرانی است که توسط شرکت گلدیران در سال 1397 تاسیس شده و از همان ابتدا، هدفش را رقابت با بزرگان بازار لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی قرار داده است.

تلویزیون جی پلاس

به جرات می‌توان تلویزیون‌های جی پلاس را محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این برند دانست. تلویزیون‌های جی پلاس عموماً دارای طراحی‌های بسیار شیک و زیبا هستند که کاملاً مطابق با استانداردهای طراحی روز دنیا است و قادر است دکور هر خانه‌ای را تکمیل کند. علاوه بر این پنل‌هایی که روی تلویزیون‌های جی پلاس استفاده می‌شوند دارای کیفیت بسیار بالایی برای نمایش رنگ ها و جزئیات تصاویر می‌باشند.

بیشترین میزان فروش تلویزیون‌های جی پلاس مربوط به تلویزیون‌های هوشمند این کمپانی است. تلویزیون‌های هوشمند جی پلاس دارای مشخصات سخت افزاری بسیار مناسبی هستند و عموماً از نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروید بهره می‌برند تا کاربر به راحتی بتواند برنامه‌ها و بازی‌های اندروید را روی تلویزیون هوشمند خود نصب کرده و خیلی روان و سریع بین برنامه‌ها جا به جا شود.

دیگر ویژگی‌های تلویزیون‌های جی پلاس می‌توان به داشتن پورت‌های متعدد و پشتیبانی از تکنولوژی تایم شیفتینگ اشاره کرد. در مجموع تلویزیون‌های جی پلاس، محصولاتی همه کاره هستند که برای تمامی انواع کاربری‌ها کیفیت مناسبی ارائه می‌دهند.

یخچال جی پلاس

در زمینه یخچال و فریزر، جی پلاس حرف زیادی برای گفتن دارد. این برند ایرانی به تولید انواع یخچال از قبیل تک‌درب، فریزر بالا، فریزر پایین، سایدبای‌ساید و دوقلو می‌پردازد و برای هر یک از انواع یخچال نیز مدل‌های مختلفی با طراحی و مشخصات فنی متنوع تولید می‌کند تا دست خریدار را در انتخاب کاملاً باز بگذارد.

یخچال ساید بای ساید جی پلاس پرفروش‌ترین محصول این کمپانی در زمینه یخچال و فریزر است. یخچال ساید بای ساید جی پلاس علی رغم داشتن طراحی بسیار زیبا و ارائه امکانات مشابه نمونه‌های خارجی، قیمت کمتری دارد و همین باعث شده است که این یخچال به یک انتخاب مقرون به صرفه برای همه خانواده‌ها تبدیل شود. برای کسانی که فضای کافی برای نصب و استفاده از یخچال ساید بای ساید ندارند، یخچال دوقلو جی پلاس بهترین گزینه است. چرا که ظرفیتی مشابه یخچال ساید بای ساید ارائه می‌دهد و اغلب تکنولوژی‌های موجود در ساید بای سایدهای جی پلاس را دارد. علاوه بر این، جا به جایی یخچال دوقلو بسیار راحت‌تر است و همین آن را به یک گزینه ایده آل برای مستاجرین تبدیل می‌کند.

 به طور کلی می‌توان ویژگی‌های یخچال‌های جی پلاس را در طراحی مدرن و بسیار زیبا، استفاده از موتور پرقدرت، صرفه جویی حداکثری در مصرف انرژی، ارائه فضای مناسب برای نگهداری انواع مواد غذایی، ارگونومی بسیار بالا، راحتی استفاده، استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز و دوام بالا خلاصه کرد.

ماشین لباسشویی جی پلاس

شرکت گلدیران از تجربه همکاری خود با کمپانی‌های خارجی در تولید ماشین لباسشویی بسیار بهره برده است و این موضوع را به راحتی می‌توان در طراحی ماشین لباسشویی‌های جی پلاس و امکاناتی که ارائه می‌دهند، مشاهده کرد. جی پلاس ماشین لباسشویی را در مدل‌های مختلف و ظرفیت‌های متنوع تولید می‌کند.

 طراحی بسیار زیبا و مدرن یکی از شاخصه‌های اصلی ماشین لباسشویی‌های جی پلاس است. به گونه‌ای که در نگاه اول نمی‌توان متوجه شد که با یک محصول ایرانی روبرو هستیم. کیفیت بدنه‌ی مورد استفاده در ماشین لباسشویی نیز بالا بوده و از دوام بسیار خوبی برخوردار است. موتورهای الکتریکی قدرتمندی نیز روی ماشین لباسشویی‌های جی پلاس استفاده می‌شود که علی‌رغم داشتن قدرت بالا، صدای کمی در حین کار تولید می‌کنند.

جی پلاس برای کارآمدتر کردن ماشین لباسشویی‌های خود، این دستگاه‌ها را به برنامه‌های شستشوی متنوع مجهز کرده است تا قادر به شستشوی انواع لباس‌ها با الیاف متنوع باشند. علاوه بر این برنامه‌های کمکی و تکمیلی مختلفی مثل برنامه جرمگیری، برنامه شستشوی سریع و برنامه لکه بری نیز روی این دستگاه‌ها وجود دارد که می‌توان برای بهبود عملکرد شستشو از آن‌ها استفاده کرد. یکی دیگر از مشخصه‌های ماشین لباس شویی‌های جی پلاس استفاده از سیستم موتور اینورتر به جای تسمه است. با حذف تسمه، علاوه بر کاهش صدای ماشین لباسشویی، از دردسرهای تعویض تسمه و هزینه‌های مربوط به آن هم خبری نخواهد بود.

ماشین ظرفشویی جی پلاس

ماشین ظرفشویی به دلیل برخورداری از تکنولوژی بالا، از جمله محصولاتی است که تولیدکنندگان ایرانی، معمولاً تمایلی برای تولید آن نشان نمی‌دهد؛ اما جی پلاس نشان داده که ترسی از ورود به بازار محصولات مختلف ندارد و در سال‌های اخیر محصولات متنوعی در زمینه ماشین ظرفشویی نیز به بازار عرضه کرده است.

همانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی های جی پلاس هم دارای طراحی مدرن و شیک هستند. ماشین ظرفشویی های جی پلاس عموماً دارای ظرفیت ۱۳ نفر و بیشتر هستند که این دستگاه‌ها را برای استفاده خانواده‌های پرجمعیت و برگزاری مهمانی‌های بزرگ کاملاً مناسب می‌کند.

وجود سبدهای مختلف، قرار دادن ظروف گوناگون درون این دستگاه‌ها را آسان می‌کند. علاوه بر این برخورداری از برنامه‌های شستشوی متعدد باعث می‌شود که ماشین ظرفشویی های جی پلاس از پس شستشوی هر نوع ظروفی برآیند. شما حتی می‌توانید ظروف شیشه ای و کریستالی حساس و نازک خود را با این دستگاه‌ها شستشو دهید، بدون این که نگران شکسته شدن یا ترک برداشتن آن‌ها باشید.

 ویژگی‌های اصلی ماشین ظرفشویی جی پلاس می‌توان به صدای کم این دستگاه‌ها اشاره کرد. به لطف برخورداری از طراحی مدرن و بهره گیری از موتورهای پیشرفته، صدای این ماشین ظرفشویی ها کم بوده و حتی در ساعات شبانه نیز به راحتی قابل استفاده هستند. قدرت شستشوی ماشین ظرفشویی های جی پلاس به قدری بالاست که به راحتی از پس شستشوی ظروف چرب و چسبنده‌ترین مواد غذایی نیز بر می‌آیند. علاوه بر این، سیستم‌های کنترلی مختلفی روی این دستگاه‌ها تعبیه شده است که وظیفه آن‌ها کنترل وضعیت شستشو و میزان مصرف آب و مواد شوینده است. به این ترتیب تنها به میزان مورد نیاز از آب و مواد شوینده برای شستشوی ظروف استفاده می‌شود.

خرید لوازم خانگی جی پلاس

جی پلاس نشان داده که کیفیت برایش از اولویت بالایی برخوردار است و این نکته را می‌توان در تمامی محصولات این کمپانی مشاهده کرد. علاوه بر کیفیت، زیبایی طراحی نیز یکی از اولویت‌های اصلی جی پلاس است . همه این ویژگی‌های مثبت در کنار کارآمدی و بهره وری بالا باعث شده است که محصولات جی پلاس به یک انتخاب مقرون به صرفه و مطمئن برای خریداران ایرانی تبدیل شوند.

فروشگاه آنلاین نفیس ۲۴ همواره خود را متعهد به ارائه محصولات با کیفیت و حمایت از کالای با کیفیت ایرانی می‌داند. به همین خاطر محصولات با کیفیت جی پلاس، اعم از تلویزیون جی پلاس، ماشین لباسشویی جی پلاس، ماشین ظرفشویی جی پلاس و یخچال جی پلاس را در انواع و مدل‌های مختلف برای فروش عرضه می‌کند.

محصولات جی پلاس در نفیس ۲۴ از تخفیف‌های قابل توجهی برخوردارند و امکان خرید اقساطی آن‌ها نیز فراهم شده است تا هموطنان با آسودگی خاطر و راحتی بیشتری بتوانند محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند. برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی جی پلاس، کافیست به وبسایت فروشگاه آنلاین نفیس ۲۴ سر بزنید و در صورت داشتن هرگونه سوال، با کارشناسان آنلاین این فروشگاه گفتگو کنید. مشاوران نفیس ۲۴، آمادگی پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره رایگان هستند تا با خیال آسوده خرید کنید و بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

ت ت
کدخبر: 138136 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها