دستگیری ۶ قاتل فراری در غرب استان تهران

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری ۶ قاتل فراری با اجرای یازدهمین مرحله طرح امنیت اجتماعی غرب استان خبر داد.

دستگیری ۶ قاتل فراری در غرب استان تهران
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ سردار کیوان ظهیری، فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در حاشیه اجرای یازدهمین مرحله طرح امنیت اجتماعی غرب استان تهران به خبرنگاران گفت: همچنین طی ۷۲ ساعت پنج پرونده مربوط به قتل کشف شد.

ظهیری ادامه داد: از سوی دیگر و با اجرای طرح امنیت اجتماعی، ۴۱۳ سارق و مالخر سابقه دار شناسایی و منهدم شد.

او با بیان اینکه در این مرحله از طرح امنیت اجتماعی ۲۰۰ حکم قضایی اجرایی شد، ادامه داد: ۸۵ فقره پرونده در زمینه جعل پرونده و کلاه برداری نیز کشف و در این راستا ۷۵ نفر دستگیر شدند.  

به گفته ظهیری، با اجرای این طرح محله محور ۱۱۲ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه کشف و ضبط و در حوزه قاچاق کالا هم ۲۸ نفر دستگیر شدند.

او ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در این مرحله از طرح را ۶۶۰ میلیارد ریال عنوان و از مردم درخواست کرد: هرگونه اطلاعات و اخباری را در این باره را در اختیار پلیس قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی همچنین با اشاره به برخورد با پدیده زمین خواری در غرب تهران، اضافه کرد: یک قطعه زمین دولتی ۱۰هزار متری به ارزش ۳۵ میلیارد تومان که توسط زمین خواران سند سازی شده بود، نیز کشف و رها سازی شد.

سردار ظهیری خاطرنشان کرد: طرح های امنیت اجتماعی در غرب تهران به صورت مستمر و شبانه روزی ادامه خواهد داشت و تقاضای ما از مردم این است که هر نوع مورد مشکوکی را به پلیس اطلاع دهند.

برقراری نظم و امنیت شهرستانهای اسلامشهر، شهریار، بهارستان، رباط‌کریم، شهر قدس و ملارد برعهده فرماندهی انتظامی غرب استان تهران است.

ت ت
کدخبر: 27049 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها