دستگیری قاپ زن حرفه‌ای خیابان‌های تهران

سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری قاپ زن حرفه ای خبر داد و گفت: در این رابطه 37مال باخته شناسایی شد.

دستگیری قاپ زن حرفه‌ای خیابان‌های تهران
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ سرهنگ کارآگاه علی فرخ پور، سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اوایل اردیبهشت ماه پرونده ای با موضوع سرقت گوشی تلفن همراه حسب شکایت یکی از شهروندان در دادسرا تشکیل و برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد.

او عنوان کرد: با توجه به اطلاعات و سرنخ های موجود و همچنین بهره گیری از شیوه هی نوین و علمی کشف جرم مشخص گردید سارق فردی بنام "محمد" است که دارای چندین بار سابقه دستگیری به اتهام سرقت و قاپزنی می باشد.

سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی فاتب با اشاره به اینکه  با تلاش کارآگاهان در نهایت متهم بیست و سوم اردیبهشت ماه دستگیر شد، ابراز کرد: در پالایش های اطلاعاتی،  37 مال باخته شناسایی که کلیه مال باختگان در مواجه حضوری محمد را بصورت قطعی به عنوان سارق اموال خویش شناسایی کردند.

این مقام  انتظامی تصریح کرد: محمد در بازجویی شیوه و شگرد خود را اینگونه بیان کرد که با پرسه زنی در محل های خلوت سوژه مورد نظر خود را شناسایی و در فرصتی مناسب گوشی همراه شهروندان را قاپیده و بلافاصله متواری می شده است.

سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی و شناسایی شاکیان، متهم به مرجع قضائی معرفی و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

ت ت
کدخبر: 26834 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها