بازار رمز ارزها بازهم با سر به زمین خورد!

ایرنا نوشت: بازار رمزارزها امروز قرمز است. تمام ۱۰ رمزارز صدرنشین بازار ارزهای دیجیتال امروز با کاهش قیمت مواجه شدند.

بازار رمز ارزها بازهم با سر به زمین خورد!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ نوسانات بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد و امروز ۱۰ رمزارز صدرنشین بازار (به غیر از رمزازهای با قیمت ثابت) با کاهش قیمت مواجه شدند.

بر اساس رصد بازار رمز ارزها (coinmarketcap.com) در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز، بهای بیت‌کوین با کاهش حدود یک درصدی نسبت به روز گذشته به نرخ ۳۷ هزار و ۱۶۷ دلار معامله شد. این ارز قدیمی و تاثیرگذار بازار رمزارزها در هفته‌ای که گذشت افزایش ۶ درصدی قیمت را تجربه کرده است.

بر اساس آخرین آمار، تعداد ارزهای دیجیتال جهان اکنون به ۱۷ هزار و ۲۲۳ رمز ارز رسیده است.

اکنون سهم دامیننس (Dominance) بیت‌کوین به ۴۲.۱ درصد رسیده و تسلط اتریوم در این بازار نیز ۱۷.۳ درصد است. ارزش این بازار اکنون از یک هزار و ۶۷۳ میلیارد دلار عبور کرده، این در حالی است که حدود ۲ هفته قبل، ارزش این بازار ۲ هزار میلیارد دلار را نیز پشت سر گذاشته بود.

ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) امروز به ۷۰۳ میلیارد و ۸۱۷ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم نیز به ۳۰۱ میلیارد و ۳۹۶ دلار رسیده است.

نرخ بیت‌کوین مانند روز گذشته در کانال ۳۷ هزار دلار باقی مانده و اکنون به قیمت ۳۷ هزار و ۱۶۷ دلار در بازار معامله می‌شود. قیمت اتریوم نیز امروز به ۲ هزار و ۵۲۷ دلار رسیده است.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو اس دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB) ۳۷۱ دلار و ۸۲ سنت، سولانا(Solana) ۹۰ دلار و ۳۰ سنت، کاردانو (Cardano) یک دلار و ۲ سنت، ریپل (XRP) 

ت ت
کدخبر: 64163 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها