فعال سیاسی:

تعدادی از نمایندگان اصلاح امور را در کتک زدن مردم می‌بینند

فعال سیاسی گفت: اصلاحات از نظر برخی نمایندگان مجلس دوازدهم و سیزدهم متفاوت است و حتی تعدادی از آنها اصلاح امور را در کتک زدن مردم می‌بینند، بهتر است نمایندگان قبل از تشکیل رسمی مجلس تکلیف خود را با مردم روشن کنند البته که با برخی اظهارنظرها تا به امروز نشان داده‌اند هیچ اعتقادی به حرف‌های رهبری ندارند.

تعدادی از نمایندگان اصلاح امور را در کتک زدن مردم می‌بینند
بیشتر بخوانید:

سید مصطفی هاشمی طبا، فعال سیاسی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی منیبان، در رابطه با نتیجه انتخابات اخیر مجلس اظهار کرد: نفرات انتخاب شده در تهران با رای ۵ درصد مردم وارد مجلس شده‌اند و این به خودی خود نارضایتی مردم را نشان می‌دهد. اما اینکه در ادامه برنامه طیفی که وارد مجلش شده‌اند چیست، اهمیت بیشتری دارد. 

او‌ افزود: نمایندگان دوره جدید مجلس همانطور که ادعا دارند ولایت مدار هستند، باید به شعار رهبری که اصلاحات جدی در امور است تمکین کنند. رهبری تاکید دارند اصلاحات از طریق انتخابات انجام می‌شود و نمایندگان جدید هم باید در پی اصلاحات باشند. در کشور ایران بیش از ۳۰ مورد ابر بحران وجود دارد که تبدیل به چالش شده‌اند. مجلس سیزدهم اگر ادعای ولایت مداری دارد باید در جهت حل این ابرچالش‌ها حرکت کند که البته این ولایت‌مداری برخی از آنها هم قطعا تظاهر است. 

هاشمی طبا تاکید کرد: اکثریت کسانی که در این مجلس انتخاب شدند خود را ولایت مدار تلقی می‌کنند و باید به خواست رهبری که اصلاحات جدی است عمل کنند، نمایندگان این دور از مجلس حتی قبل از اینکه مجلس به شکل رسمی تشکیل شود باید به سمت حل ابر بحران ها بروند. 

او با اشاره به اینکه برخی نمایندگان منتخب دوره سیزدهم اظهار کردند که اولویت آنها طرح‌هایی مثل اینترنت ملی، صیانت یا حجاب و عفاف است، گفت: مردم استقبال می‌کنند که با دغدغه‌های این نمایندگان آشنا شوند، درواقع به این صورت ولایتمداری واقعی آنها هم مشخص می‌شود البته که نتیجه از قبل هم مشخص است. 

هاشمی طبا خاطرنشان کرد: اصلاحات از نظر برخی نمایندگان مجلس دوازدهم و سیزدهم متفاوت است و حتی تعدادی از آنها اصلاح امور را در کتک زدن مردم می‌بینند، بهتر است نمایندگان قبل از تشکیل رسمی مجلس تکلیف خود را با مردم روشن کنند البته که با برخی اظهارنظرها تا به امروز نشان داده‌اند هیچ اعتقادی به حرف‌های رهبری ندارند. 

او افزود: در طی چندماه آتی مشخص می‌شود تکلیف این نمایندگان با چالش ها و دغدغه‌های اصلی مردم چیست. 

هاشمی طبا در پایان گفت: مجلس یازدهم فقط تماشاگر اقدامات دولت بود و هیچ اقدامی برای مردم و در جهت وکیل الرعایایی انجام نداد. مجلس و دولت کاملا در همپوشانی یکدیگر قرار داشتند.

ت ت
کدخبر: 204327 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها