اعلام مجازات ضارب آمر به معروف در مشهد

مسئول دفتر حقوقی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: پس از شناسایی ضارب آمر به معروف و ناهی از منکر، متهم به ۱۶ ماه حبس تعزیری و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ ۱۶۵ میلیون تومان مجازات شد.

اعلام مجازات ضارب آمر به معروف در مشهد
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ مسئول دفتر حقوقی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: پس از شناسایی ضارب آمر به معروف و ناهی از منکر، متهم به ۱۶ ماه حبس تعزیری و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ ۱۶۵ میلیون تومان مجازات شد.

عباس تعدادی اظهار کرد: چند ماه پیش یک آمر به معروف و ناهی از منکر به خانمی که اقدام به کشف حجاب کرده بود در کمال احترام تذکر لسانی بسیار ساده داده و عبور می‌کند که به طور ناگهانی همسر فرد مربوطه از پشت سر به آمر به معروف حمله کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است. در این میان چند نفر از دوستانش هم به آنها می‌پیوندند.

وی با بیان اینکه ضاربان پس از ضرب و شتم از محل متواری شدند، عنوان کرد: پس از مراجعه مضروب به ستاد در راستای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، بلافاصله پرونده حقوقی تشکیل و توسط وکیل انتخابی ستاد مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

مسئول دفتر حقوقی ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر خراسان رضوی ادامه داد: در پیگیری‌های انجام شده پلاک ماشین فرد خاطی شناسایی و خودروی وی توقیف شد. پرونده نیز مورد رسیدگی قرار گرفت و ضارب به ۱۶ ماه حبس تعزیری برای جنبه عمومی و پرداخت ۱۶۵ میلیون تومان جریمه و دیه محکوم شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی، تعدادی اضافه کرد: حمایت لازم از آمر به معروف و ناهی از منکر برابر قانون انجام شده و اکنون پرونده در حال رسیدگی و تجدیدنظر است و برای اجرای احکام ابلاغ می‌شود.

ت ت
کدخبر: 175690 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها