شاخص های معنادار خطیب جمعه تهران در فراخوان نامزدهای انتخابات مجلس

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران گفت: صاحب‌نظران عالم و کسانی که مسائل اصلی اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور را فهم می کنند و توجه دارند که تورم ریشه در کسری بودجه سالانه کشور دارد و با اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی می‌ توان در مسیر مهار تورم قدم برداشت وارد عرصه انتخابات شوند.

شاخص های معنادار خطیب جمعه تهران در فراخوان نامزدهای انتخابات مجلس
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد امروز گفت: هرگاه ساحت حکمرانی در همه سطوح خصوصا سطح بالای از قدرت ساحت عمل و اقدام خردمندان متعهد، کاردان، پاک‌سیرت و پاک‌دست باشد، به توسعه و ارتقای عدالت اجتماعی می‌افزاید و سرمایه اجتماعی و امید افزایش می‌یابد.

وی افزود: صاحب‌نظران عالم و کسانی که مسائل اصلی اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور را فهم می کنند و توجه دارند که تورم ریشه در کسری بودجه سالانه کشور دارد و با اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی می‌ توان در مسیر مهار تورم قدم برداشت وارد عرصه انتخابات شوند.

ابوترابی فرد گفت: چهره‌هایی که توجه دارند باید منابع ملی را پس‌انداز و صندوق ذخایر ارزی را به صندوق قدرتمند تبدیل کرد تا کشور بتواند از این تنگناها عبور کند وارد عرصه انتخابات شوند.

امام جمعه موقت تهران گفت: صاحب نظرانی که می‌دانند با افزایش هزینه‌های جاری و تأمین هزینه‌ها از منابع نامشروع، استقراض از بانک مرکزی و افزایش پایه پولی بر مشکلات کشور افزوده می‌شود و این مسائل را تشخیص می‌دهند برای ورود در این صحنه آماده باشند.

ت ت
کدخبر: 170385 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها