واران:

امباپه در رئال‌مادرید؟ هدف من بازی کنار بهترین‌هاست

رافائل واران، ستاره فرانسوی رئال مادرید، به احتمال حضور هموطنش یعنی کیلیان امباپه در این تیم واکنش نشان داد.

امباپه در رئال‌مادرید؟ هدف من بازی کنار بهترین‌هاست
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده کیلیان امباپه و احتمال حضور او در رئال مادرید به یکی از از مهم ترین بحث های نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال تبدیل شده است. اکنون و با نزدیک شدن به نقل انتقالات تابستانی این شایعات بیشتر هم شده چرا که بسیاری معتقد هستند رئال مادرید حتماً یک خرید کهکشانی در تابستان 2021 انجام خواهد داد و از طرف دیگر امباپه هنوز پاسخ پیشنهاد تمدید قرارداد PSG را نداده است.

رافائل واران، مدافع رئال مادرید و هم‌تیمی کیلیان امباپه در تیم ملی فرانسه، حالا به احتمال حضور این بازیکن در باشگاه اسپانیایی واکنش نشان داده و می‌گوید: "او هنوز جوان است اما پیشرفت زیادی داشته و به رشد خود ادامه می دهد. او در حال تبدیل شدن به یک بازیکن همه کاره است. او یک گلزن فوق العاده است. امباپه یکی از بهترین هاست. هدف من بازی در کنار بهترین بازیکنان است و کیلیان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال اروپا است."

از طرف دیگر صحبت های زیادی در رابطه با آینده زین الدین زیدان نیز مطرح می‌شود و برخی شایعات حاکی از آن است که او بعد از دیدیه دشان هدایت تیم ملی فرانسه را برعهده خواهد گرفت. رافائل واران در واکنش به این مسئله نیز گفت: " این یک احتمال است. تیم ملی فرانسه برای هر مربی فرانسوی یک هدف محسوب می‌شود. طبیعی است که احتمالاً این مسئله مورد توجه قرار می گیرد اما اکنون موضوع مهمی نیست. مربی ما(دیدیه‌دشان) عملکرد بسیار خوبی دارد و ما باید روی اهداف کوتاه مدت خود تمرکز کنیم؛ یورو 2021 و جام جهانی."

ت ت
کدخبر: 9441 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها