آلان: فرزندانم عاشق رونالدو هستند اما اجازه ندارند پیراهن او در یوونتوس را بر تن کنند

آلان، هافبک دفاعی اورتون می گوید فرزندانش عاشق کریستیانو رونالدو هستند اما به آن ها اجازه نمی دهد پیراهن یوونتوس این فوق ستاره پرتغالی را بر تن کنند.

آلان: فرزندانم عاشق رونالدو هستند اما اجازه ندارند پیراهن او در یوونتوس را بر تن کنند
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان و به نقل از گل، آلان که به تازگی موهای خود را به دلیل ابتلای فرزندش به بیماری آلوپسیا (طاسی منطقه ای) از ته تراشیده است، در گفت و گویی از علاقه مانوئلا و میگل، دو فرزندش به کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس صحبت کرد. هافبک دفاعی تافی ها می گوید به فرزندانش تنها اجازه پوشیدن پیراهن رونالدو در رئال مادرید را می دهد و آن ها اجازه ندارند پیراهن فوق ستاره پرتغالی در یوونتوس را بر تن کنند. آلان گفت: 

 پسرم میگل، عاشق فوتبال است و همیشه نیز فوتبال تماشا می کند. او پیراهن اورتون و تیم های دیگری که در آنجا بازی کردم را بر تن می کند. او و دخترم، بزرگ ترین مشوق های من هستند. فرزندانم عاشق رونالدو هستند و پیراهن او را نیز دارند اما حق ندارند که پیراهن او در یوونتوس را بر تن کنند چرا که یوونتوس رقیب ناپولی است و بنابراین آن ها تعداد زیادی از پیراهن های رونالدو در رئال مادرید را در اختیار دارند. البته علاقه آن ها به رونالدو طبیعی است و بچه ها معمولا کسانی که گلزنی می کنند را بسیار دوست دارند.  

ت ت
کدخبر: 8967 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها
      • وزارت خارجه هند با انتشار بیانیه‌ای ضمن ابراز تسلیت شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر…