واکنش عضو کمیته استیناف به تغییر حکم پرونده بازیکن گابنی

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: برای اعلام صدور رای نهایی باشگاه گل گهر تحت فشار نیستیم و آنچه مبنای عدالت باشد در دستور کار قرار داده و بر اساس آن حکم را صادر می‌کنیم.

واکنش عضو کمیته استیناف به تغییر حکم پرونده بازیکن گابنی
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان،  مهدی دادرس گفت: نشست هفتگی کمیته استیناف روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد اما این احتمال وجود دارد بنا به تشخیص «علی‌رضا صالحی» رییس شورای استیناف، جلسه فوق‌العاده دیگری برگزار شود.

وی افزود: پروند باشگاه گل‌ گهر حساس و داری ابعاد خاص و پیچیده‌ای است که باید با ظرافت، دقت و تمرکز ویژه‌ای مورد بررسی قرار گیرد. به خاطر حساسیت پرونده جلسات گذشته خود را در محلی غیر از فدراسیون فوتبال برگزار کردیم.

عضو شورای استیناف فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: رای نهایی به‌زودی صادر خواهد شد و با اطمینان اعلام می‌کنم این رای عادلانه است. هیچ فردی جرات اینکه بخواهد به کمیته اسیتاف فشاری وارد کند ندارد. چند روز پیش شایعه‌ بی‌اساسی مطرح شد که که ۱۵ میلیارد تومان پول داده‌اند تا رای برگردانده شود و این شایعه ناجوانمردانه و به دور از واقعیت بود. فردی که این شایعه بی‌اساس را مطرح کرده بود، عقب نشینی کرده و گفت حرف‌هایم تحریف شده است. نمی‌دانم برخی‌ها چطور و چگونه می‌توانند وجدان خود را زیر پا گذاشته و دروغ بگویند.

دادرس تصریح کرد: شاید در فضای مجازی فشارهایی باشد اما برای ما کوچک‌ترین اهمیت ندارد و توجهی به آن نمی‌کنیم. افرادی در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حضور دارند که از افراد شناخته شده و قضات سرشناس و قاطع هستند که کوچک‌ترین آنها من هستم. هیچ فردی نمی‌تواند به این کمیته بگوید چه حکمی دهد و چه حکمی ندهد؛ ما اسیر جوسازی‌ها نخواهیم شد.

عضو شورای استیناف فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که چرا طبق آیین نامه که به صراحت قید شده است تیم متخلف باید سه بر صفر بازنده شود، حکم صادر نمی‌شود؟ اعلام کرد: درباره جزییات باید صالحی پاسخ دهد اما دیدگاه من این است با توجه به شرایط خاص پروند باید تحقیقات و استعلام‌های دیگری گرفته می‌شد تا حک صادر شود.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه عضو ارشد کمیته استیناف عباس موسوی به ویروس کرونا مبتلا شده و رای او تاثیرگذار است؛ با بهبودی ایشان جلسه بعدی برگزار و رای نهایی صادر خواهد شد تا به تمام گمانه‌زنی‌ها پایان داده شود.

گفتنی است سه دیدار تیم فوتبال گل گهر سیرجان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل استفاده از مهاجم گابنی، سه بر صفر به سود حریفان شد. اکنون این پرونده برای تایید یا لغو رای در کمیته استنیاف در حال بررسی است.

 

ت ت
کدخبر: 63606 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها