اظهارات جنجالی افشین قطبی /گناهم این بود که پرسپولیس را قهرمان کردم!

سرمربی اسبق پرسپولیس از مشکلاتش در دنیای فوتبال توضیحاتی مطرح کرد.

اظهارات جنجالی افشین قطبی /گناهم این بود که پرسپولیس را قهرمان کردم!

به گزارش منیبان ؛ افشین قطبی پس از ناکامی همراه با تیم ملی ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۱ به تهران بازنگشت و مستقیم از دوحه به سوی ژاپن پرواز کرد تا هدایت تیم شیمیزو ال پالس در دیار آفتاب تابان را بر عهده بگیرد. اگرچه قطبی در ابتدای سال ۹۰ شمسی ایران نبود اما طبیعی بود که از فوتبال ما و مطالبی که رسانه‌ها در موردش می‌نویسند، مطلع باشد.

قطبی دوم خرداد سال ۹۰ در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی حرف جالب و البته بسیار عجیبی را بر زبان آورد و گفت: چه عیبی دارد که یک ایرانی آمده و در ژاپن که سطح فوتبال بالایی دارد مربی‌گری می‌کند؟ عده‌ای به جای این‌که از وقوع چنین اتفاقی خوشحال باشند، مدام می‌گویند افشین قطبی امروز اخراج می‌شود یا فردا!

سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی ادامه داد: مشکلاتم در فوتبال ایران دقیقا از روزی شروع شد که پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کردم و با این تیم قهرمان شدم! من به عنوانی رسیدم که انگار نباید به آن دست پیدا می‌کردم به همین خاطر پس از آن قهرمانی دچار دردسر شدم.

افشین قطبی از ابتدای اردیبهشت ۱۳۸۸ تا اوایل بهمن ۱۳۸۹ سرمربی تیم ملی ایران بود و نتوانست ما را به جام جهانی ۲۰۱۰ برساند. او همچنین در جام ملت‌های ۲۰۱۱ هم ناموفق بود. قطبی که پرسپولیس را قهرمان لیگ هفتم حرفه‌ای کرده بود، در نیمه دوم دهه ۹۰ شمسی بار دیگر مسافر ایران شد و هدایت فولاد خوزستان را بر عهده گرفت.

335379

ت ت
کدخبر: 216733 تاریخ انتشار
منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها