دارو بازی به خطایش اعتراف کرد

مکس ابرل، مدیر بایرن مونیخ، به همراه توماس توخل و ماتیس دی‌لیخت مدعی شده‌اند که کمک داور به اشتباهش در مردود کردن گل آنها اعتراف کرده است.

دارو بازی به خطایش اعتراف کرد
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان ؛ دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی یکدیگر به میدان رفتند و این بازی با نتیجه 1-2 به سود شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید تا آنها راهی دیدار فینال شوند.

این بازی از هیجان و تنش بسیار زیادی برخوردار بود و دو گلی که رئال مادرید در دقایق پایانی به ثمر رساند باعث شد که جو عجیبی بر این دیدار حاکم شود. شاگردان توماس توخل پس از دریافت گل دوم تلاش کردند از وقت اضافه بسیار زیادی که داور برای بازی گرفته بود استفاده کنند و گل مساوی را به ثمر برساند.

این اتفاق هم رخ داد و آنها توانستند در لحظات پایانی وقت‌های تلف شده دروازه حریف را باز کنند اما داور پیش از آن در سوت خودش دمیده و بازی را به دلیل خطای آفساید متوقف کرده بود و همین موضوع باعث شد که گل بایرن که پس از صدای سوت داور به ثمر رسیده بود مردود شود.

این اتفاق اعتراض بسیار شدید بازیکنان و کادر فنی بایرن را به همراه داشت و حتی باعث شد که داور به کنار زمین برود و کارت زردی را به یکی از اعضای نیمکت این تیم نشان دهد اما اتفاق جالبی که پس از پایان بازی رخ داد این بود که دی‌لیخت اعلام کرد کمک داور از او عذرخواهی کرده و مدعی شده است که روی این صحنه اشتباه کرده است.

ابرل هم دقایقی بعد در میکسدزون حاضر شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد و این موضوع را تایید کرد که داور اشتباهش را پذیرفته و از آنها عذرخواهی کرده است، اتفاقی که شاید کمتر در چنین سطحی رخ دهد. هرچند توخل در نشست خبری پس از این بازی اعلام کرد که حاضر به پذیرش این عذرخواهی نیست.

ت ت
کدخبر: 214011 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها