حس حسرت فوتبال ایران زنده شد

تیم ازبکستان در مرحله مقدماتی امید ایران را شکست داد و عامل حذف تیم عنایتی شد و حالا یک قدم تا صعود فاصله دارد.

حس حسرت فوتبال ایران زنده شد
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان ؛ نمایندگان فوتبال آسیا در المپیک پاریس در روزهای آینده تعیین می‌شود و از بین ژاپن، عراق، ازبکستان و اندونزی سه تیم سهمیه صعود مستقیم به بازی‌ها را به دست می‌آورند. عصر دوشنبه در دو بازی نیمه‌نهایی قهرمانی زیر 23 ساله‌های آسیا، ازبکستان با اندونزی روبرو می‌شود و ژاپن با عراق بازی دارد. دو تیم فینالیست و همچنین برنده بازی رده‌بندی راهی المپیک پاریس می‌شوند و تیم چهارم در پلی‌آف باید با نماینده قاره آفریقا روبرو شود. 

امید ژاپن تنها تیم این جمع است که به خاطر میزبانی در المپیک قبلی حاضر بود و سه نماینده دیگر آسیا در المپیک توکیو، کره‌جنوبی، عربستان و استرالیا بودند.

ازبکستان همان تیمی است که در مرحله مقدماتی امید ایران را شکست داد و عامل حذف تیم عنایتی شد. اندونزی، حریف آن‌ها شگفتی این مسابقات محسوب می‌شود، چرا که در مرحله گروهی استرالیا و در مرحله یک چهارم نهایی کره‌جنوبی را حذف کرد و حالا فقط یک برد تا صعود فاصله دارد.

امید اندونزی در حالی به این مرحله رسیده که در فوتبال، این کشور در مدعیان فوتبال آسیا جایی ندارد و تیم ملی اندونزی هم در یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا کنار رفت. انتظار فوتبال ایران برای صعود به المپیک به حدود نیم قرن رسیده و انتخاب مربیان مختلف داخلی و خارجی جواب نداده، ولی عملکرد موفق امید اندونزی در مسابقات این دوره نشان داد که رسیدن به این هدف غیرممکن نیست و با برنامه‌ریزی دقیق و بلندمدت احتمالا میسر خواهد شد.

 

ت ت
کدخبر: 212170 تاریخ انتشار
منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها