ثبت رکورد نرخ امید گل بیشتر توسط گربه سیاه اوسمار / حسینی غلبه بر اوسمار را بلد است

پرسپولیس جمعه شب برابر آلومینیوم اراک شکست خورد تا از رسیدن به مرحله بعدی جام حذفی باز بماند.

ثبت رکورد نرخ امید گل بیشتر توسط گربه سیاه اوسمار / حسینی غلبه بر اوسمار را بلد است
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان ؛  یحیی گل‌محمدی طی توافق با باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت در میانه فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شود و جای خود را به دستیارش یعنی اوسمار ویرا بدهد. اوسمار در اولین بازی خود به عنوان سرمربی پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک با نتیجه یک بر صفر باخت و پس از آن دیگر متحمل شکستی نشد تا نبرد جمعه‌شب که بار دیگر برابر آلومینیوم اراک قرار گرفت. شاگردان مجتبی حسینی برای بار دوم موفق شدند پرسپولیسِ هجومی اوسمار را شکست دهند تا دست به کار بزرگی زده باشند.

اوسمار در بازی با آلومینیوم اراک هم جام حذفی را از دست داد و هم موفق نشد یکی از آمارهای خوب خود را ادامه دهد. مجتبی حسینی به معنای واقعی کلمه گربه سیاه اوسمار ویرا است!

آمار ویژه اوسمار

اوسمار ویرا از همان روزهای اول نشان داد به بازی هجومی علاقه دارد. اوسمار با تغییرات تاکتیکی که اتخاذ کرد، باعث شد سرخ‌ها بیش از پیش موقعیت‌سازی کنند و در زمینه گلزنی هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. پرسپولیس اوسمار جز بازی با استقلال، در هیچ دیداری نرخ امید گل کمتر از یک را ثبت نکرده است تا این آمار به خوبی اثبات کننده سبک بازی هجومی سرمربی برزیلی باشد. پرسپولیس حتی در دیداری که برابر آلومینیوم اراک شکست خورد، نرخ امید گل 1.11 را ثبت کرد.

اوسمار آمار ویژه دیگری هم با سرخ‌پوشان پایتخت دارد و آن‌هم این است که نرخ امید گل پرسپولیس، همیشه از رقبا بیشتر بوده است. مجتبی حسینی اما به عنوان گربه سیاه اوسمار، وظیفه داشت این آمار هم از بین ببرد!

گربه سیاه اینجاست

پرسپولیس در جریان رقابت‌های جام حذفی برابر آلومینیوم اراک قرار گرفت. این دیدار به شکل جذابی دنبال شد و در پایان 120 دقیقه دو تیم به نتیجه 4-4 رضایت دادند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی این آلومینیوم اراک بود که به لطف احمد گوهری و البته بی‌دقتی بازیکنان حریف موفق شد به مرحله بعدی جام حذفی فوتبال ایران صعود کند.

مجتبی حسینی در دومین تقابل خود برابر اوسمار ویرا هم موفق شد این سرمربی برزیلی را شکست دهد اما نکته جالب دیگر، نرخ امید گل دو تیم است. این اولین دیداری بود که پرسپولیسِ اوسمار، نرخ امید گل کمتری را نسبت به حریف خود ثبت کرد تا نوار آمار خوب سرخ‌ها در بازی با آلومینیوم اراک قطع شود. ضمن آنکه در این بازی، پرسپولیسی‌ها مالکیت توپ کمتری هم نسبت به آلومینیوم اراک داشتند تا از این حیث آمار ویژه‌ای به سود شاگردان مجتبی حسینی به‌ثبت برسد.

آلومینیوم اراک در این دیدار نرخ امید گل 1.55 را ثبت کرد و این عدد برای پرسپولیس 1.23 بود. این اولین‌بار در زمان اوسمار ویرا است که تیم حریف، نرخ امید گل بیشتری را نسبت به سرخ‌ها ثبت می‌کند. به هر حال، مجتبی حسینی نشان داده به خوبی راه غلبه بر اوسمار را بلد است. او و شاگردانش با ارائه یک بازی دیدنی موفق به حذف پرسپولیس از گردونه رقابت‌ها شدند تا خیلی زود بعد از حذف استقلال از گردونه رقابت‌های جام حذفی، این اتفاق برای سرخ‌پوشان پایتخت هم تکرار شود.

 

ت ت
کدخبر: 212142 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها