شکست تاریخی پرسپولیس در آسیا !

امروز از بدترین شکست تاریخی پرسپولیس در آسیا دقیقا 15 سال می گذرد.

شکست تاریخی پرسپولیس در آسیا !
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان ؛  فصل ۸۸-۱۳۸۷ یکی از پر فراز و نشیب‌ترین فصول تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر‌ بود. فصلی که با افشین قطبی آغاز شد و در ادامه با جدایی قطبی، هدایت این تیم به افشین پیروانی و نلو وینگادا سپرده شد. تغییر و تحولاتی که چندان هم کار ساز نبود تا این فصل فوتبال بدون دستاورد خاصی برای سرخپوشان به پایان برسد.

این تیم که به واسطه قهرمانی در لیگ قبلی، یکی از نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود، در گروه f در کنار الشباب عربستان، الغرافه قطر و شارجه امارات قرار گرفت و موفق به صعود به یک هشتم نهایی هم شد اما خاطره تلخی مقابل تیم قطری برای هوادران پرسپولیس یعنی شکست پنج گله مقابل الغرافه رقم خورد.

بازی‌ای که از هفته پنجم برگزار شد و پرسپولیسی که با هفت امتیاز شانس صعود به مرحله بعدی را داشت باید در قطر به مصاف الغرافه‌ای می‌رفت که برای صعود نیاز مبرمی به هر سه امتیاز بازی داشت.در این دیدار الغرافه با گل‌های فرناندائو و کلمرسون نیمه نخست را با نتیجه سه بر صفر به پایان رساند. در حالی که شاگردان وینگادا به امید جبران در نیمه دوم وارد میدان شدند، در دقایق ۹۶ و ۸۱ باز هم دروازه‌شان را توسط کلمرسون و نشاط اکرم باز شده دیدند تا در نهایت بازی با نتیجه پنج بر یک به سود الغرافه به پایان برسد.

ت ت
کدخبر: 211048 تاریخ انتشار
منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها