نتایج اعجاب انگیز استقلال در آزادی /فقط یک باخت در 41 بازی!

آمار شگفت انگیزی از حضور استقلال در ورزشگاه آزادی وجود دارد که نشان می دهد بهترین عملکرد را در بازی های خانگی داشته است.

نتایج اعجاب انگیز استقلال در آزادی /فقط یک باخت در 41 بازی!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان ؛  استقلال آمار ویژه‌ای را در بازی‌های خانگی‌اش در لیگ برتر دارد.

به گزارش فوتبالی، استقلال تا این مقطع از لیگ بیست و سوم بهترین عملکرد را در بازی‌های خانگی داشته و از ۱۲ مسابقه‌ای که در طول فصل در ورزشگاه آزادی برگزار کرده موفق به کسب ۳۲ امتیاز شده و رکورد ویژه‌ای را از این حیث برجای گذاشته است.

استقلال جمعا در طول ۳ فصل اخیر، ۴۱ بار در ورزشگاه آزادی از رقبای خود پذیرایی کرده است که تنها در یکی از آن‌ها با دستان خالی زمین مسابقه را ترک کرده و به عبارتی در بازه‌های زمانی مختلف مجموعا ۴۰ بازی خانگی بدون شکست را از خود برجای گذاشته است که در نوع خودش قابل توجه و البته جالب است!

آخرین باری که استقلال به عنوان میزبان در ورزشگاه آزادی تن به شکست داد به اولین بازی فصل قبل‌شان در برابر سپاهان باز می‌گردد که با نتیجه ۲ بر صفر مقابل این تیم اصفهانی شکست خوردند!

شاید این‌گونه بگوییم بهتر است که استقلال در ۲۶ مسابقه متوالی خانگی خود در لیگ برتر با باختن قهر کرده است و به اصطلاح به هیچ رقیبی در ورزشگاه آزادی باج نداده است!

دیگر اتفاق جااب این است که استقلال در این ۲۶ بازی متوالی بدون شکست در ورزشگاه آزادی ۱۹ پیروزی را کسب کرده و تنها ۷ بار به کسب تساوی قناعت کرده است!

 

ت ت
کدخبر: 210909 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها