پرسپولیس و تکرار رفتار سال گذشته؛ سکوت و حرکت به سمت قهرمانی!

پرسپولیس تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در رده دوم جدول ایستاده است.

پرسپولیس و تکرار رفتار سال گذشته؛ سکوت و حرکت به سمت قهرمانی!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر به مصاف ملوان رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. سرخ‌ها با این سه امتیاز، فاصله خود با استقلال را حفظ کردند تا همچنان با یک امتیاز اختلاف در تعقیب تیم جواد نکونام باشند. پرسپولیسی‌ها مانند فصل گذشته تصمیم گرفته‌اند از حواشی دور باشند و تا هفته آخر برای کسب نتایج ایده‌آل تلاش کنند.

مصاحبه حاشیه‌ای در کار نیست

پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم در کورس قهرمانی با سپاهان بود و درنهایت با یحیی گل محمدی موفق به کسب جام شد. اختلاف امتیاز اندک دو تیم باعث شده بود هفته‌های حساسی را در لیگ برتر شاهد باشیم و یک لغزش برابر با از دست دادن جام باشد.

سرخ‌ها در لیگ بیست‌ودوم تصمیم گرفتند از مصاحبه‌های توفانی دور باشند و تا هفته آخر برای قهرمانی تلاش کنند. در فصل گذشته نه خبری از مصاحبه علیه تیم حریف بود و نه مسائل داخلی باشگاه بیش از حد بزرگ می‌شد، درنهایت این خویشتن‌داری هم به جام قهرمانی ختم شد تا قرمزها تیم سربلند لیگ بیست‌ودوم باشند.

تکرار یک رفتار خوب

پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم هم با استقلال در کورس قهرمانی است و جام به یکی از این دو تیم خواهد رسید. روز گذشته قرمزها با نتیجه یک بر صفر موفق به شکست ملوان شد تا اختلاف امتیاز خود با استقلال را حفظ کند و در تعقیب شاگردان جواد نکونام باشند. پرسپولیسی‌ها تصمیم گرفته‌اند در ادامه لیگ بیست‌وسوم رفتار فصل گذشته خود را تکرار کنند و تمام ارکان باشگاه، چه مدیریت، چه کادرفنی و بازیکنان، از مصاحبه‌های آتشین و ‌حاشیه‌ای دوری کنند. کافی است نگاهی به مصاحبه‌های بازیکنان پرسپولیس پس از دیدار با ملوان داشته باشد، آن‌ها به خوبی می‌دانند در مقطع فعلی و چند هفته پایانی، آرامش از هر چیزی مهم‌تر است و از پاسخ به سوالاتی در مورد استقلال و تیم‌های رقیب پرهیز می‌کنند. این رفتار باعث می‌شود قرمزها در ساحل آرامش باشند و در ادامه فصل با آسودگی خاطر بیشتری کار خود را دنبال کنند. حالا باید منتظر ماند و دید این رفتار سرخ‌ها تبدیل به یک جام قهرمانی دیگر می‌شود یا خیر.

ت ت
کدخبر: 210083 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها