ثبت سنگین‌ترین شکست خانگی تراکتور در تاریخ لیگ برتر!

باخت 4 بر یک در ورزشگاه یادگار امام، تبدیل به سنگین‌ترین شکست خانگی تراکتور در تاریخ لیگ برتر شد.

ثبت سنگین‌ترین شکست خانگی تراکتور در تاریخ لیگ برتر!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، عجیب‌ترین بازی هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران بین تراکتور و ذوب‌آهن در تبریز برگزار شد که تیم اصفهانی با نتیجه باورنکردنی 4 بر یک بر میزبان خود مقابل دیدگان هواداران پرشورش غلبه کرد تا هم به اولین پیروزی‌اش در نیم‌فصل دوم دست پیدا کند و هم امیدهای تیم سرخ‌پوش را برای اضافه شدن به کورس مدعیان قهرمانی ناامید کند.

حالا آن‌ها تیم‌های متوسط را هم نمی‌برند

پس از این باخت تلخ، هواداران تراکتور برای اولین‌بار به صورت واضح علیه کادرفنی و شخص پاکو خمس موضع گرفتند و خواستار برکناری این سرمربی اسپانیایی شدند. مهم‌ترین نقد وارده به خمس در مدتی که هدایت تراکتور را به عهده داشته، عملکرد ضعیف در دیدارهای بزرگ بود اما حالا تیم او در کسب سه امتیاز برابر تیم‌های متوسط هم به مشکل خورده و در 2 بازی اخیر خانگی مقابل آلومینیوم و ذوب‌آهن فقط یک امتیاز کسب کرد و شانس نزدیک شدن به استقلال و پرسپولیس را از دست داد.

دومین باخت سنگین خمس

پس از شکست عجیب 7 بر یک در هفته پایانی لیگ بیست‌ودوم در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال، باخت اخیر تی‌تی‌ها در خانه برابر ذوب‌آهن، دومین شکست سنگین نماینده تبریز با سرمربی اسپانیایی بود که به‌ثبت رسید. پرشورها با خمس برای یازدهمین‌بار در فصل جاری لیگ برتر، بدون برد زمین مسابقه را ترک کردند و پاکو برای سومین‌بار در رویارویی با محمد ربیعی طعم تلخ باخت را چشید تا مشخص شود مقابل این سرمربی ایرانی دست‌هایش بالاست.

رقم خوردن سنگین‌ترین باخت خانگی تراکتور در تاریخ لیگ برتر

باخت 4 بر یک مقابل ذوب‌آهن تبعات زیادی برای تراکتوری‌ها داشت و سنگین‌ترین شکست خانگی این تیم در تاریخ لیگ برتر را رقم زد. پیش از این نماینده تبریز در ورزشگاه یادگار امام، سه باخت 3 بر صفر را تجربه کرده بود و حالا این نتیجه، در کنار آن دیدارها قرار می‌گیرد. تی‌تی‌ها در اولین دوره با سه گل مغلوب فولاد و برق شیراز شدند و در سیزدهمین دوره هم با همین نتیجه به راه‌آهن باختند.باید دید عاقبت تراکتور با پاکو خمس به کجا منتج خواهد شد. آخرین خبر حکایت از حمایت باشگاه تبریزی از سرمربی لالیگایی‌اش دارد. 

ت ت
کدخبر: 210079 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها