روزهای خوب رضایی در نصف جهان؛ اسلحه پنهانی به نام کاوه

مهاجم 31 ساله و باتجربه سپاهان اصفهان روزهای خوبی را در جمع طلایی‌پوشان اصفهانی می‌گذراند.

روزهای خوب رضایی در نصف جهان؛ اسلحه پنهانی به نام کاوه
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، سپاهانی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه و پیش از آنکه لیگ بیست‌وسوم آغاز شود، اقدام به جذب ستاره‌های پرشماری کردند که یکی از آن‌ها کاوه رضایی بود؛ مهاجم باتجربه‌ای که در استقلال شکوفا شد و توانست حضور در فوتبال بلژیک را تجربه کند اما رفته‌رفته از روزهای اوج خود فاصله گرفت. مهاجم باتجربه فوتبال ایران که در سالیان گذشته در چند نوبت درگیر مصدومیت شد و از شرایط ایده‌آل دور شد، در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ودوم به‌واسطه شکایت باشگاه تراکتور و فسخ یک‌طرفه انجام شده، دور از میادین بود اما برای بازگشت دوباره به مستطیل سبز با مدیران باشگاه سپاهان به توافق رسید.

کاوه رضایی در کنار رضا اسدی، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر گزینه‌های در دسترس ژوزه مورایس برای حضور در خط حمله سپاهان بودند و همین مسئله باعث شد تا سرمربی طلایی‌پوشان دردسر شیرینی برای چینش خط حمله تیمش داشته باشد. با این وجود، سرمربی پرتغالی سپاهان نشان داد که اگر کاوه رضایی در شرایط مسابقه باشد و درگیر مصدومیت نباشد و بتواند برای طلایی‌پوشان به میدان برود، به سبک بازی رضایی علاقه‌مند است و او از ترکیب تیمش استفاده می‌کند.

کاوه در نقش یک تعویض طلایی

مهاجم 31 ساله طلایی‌پوشان اصفهانی در فصل جاری هم در لیگ برتر، هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در جام حذفی فرصت بازی به‌دست آورده اما او درخشش او در شرایطی رقم خورده که کاوه رضایی در قامت یار تعویضی به ترکیب سپاهان اضافه شده است؛ به‌طوری‌که او در نبرد با فولاد خوزستان، لحظاتی بعد از ورودش به زمین مسابقه موفق به گلزنی شد و بعد از آن در نبرد با هوادار هم رضایی تنها 10 دقیقه فرصت می‌خواست تا در نقش گلزن بدرخشد.رضایی آخرین خود گل در فصل جاری را هم در آخرین بازی سپاهان در سال 1402 به‌ثمر رساند که توانست در دقیقه (4+90) وارد ترکیب سپاهان شود و در دقیقه (6+90) در نقش گلزن درخشید تا هر 3 گل خود در فصل جاری را در نقش یار تعویضی زده باشد. ستاره سپاهانی‌ها در نبرد با مس رفسنجان و در جریان برتری 4گله طلایی‌پوشان هم در نقش گل‌ساز درخشید تا در کارنامه‌اش در فصل جاری، 3 گل زده و یک پاس گل به چشم آید که با توجه به دقایق حضور کاوه رضایی در ترکیب سپاهان، آمار جالب‌توجهی است.

ستاره‌ای که در لیگ بیست‌وسوم بوی گل می‌دهد

کاوه رضایی در فصل جاری برای طلایی‌پوشان اصفهانی، 272 دقیقه در لیگ برتر، 28 دقیقه در لیگ قهرمانان آسیا و 55 دقیقه در جام حذفی به میدان رفته که هر 3 گل و یک پاس گل او برای سپاهان در لیگ برتر بوده است. با توجه به آمار به‌ثبت رسیده از رضایی، او توانسته در مدت زمان حضورش در ترکیب سپاهان در لیگ بیست‌وسوم، هر 68 دقیقه روی یک گل تاثیرگذار باشد که آمار درخشانی محسوب می‌شود و باید دید در ادامه فصل، با توجه به رسیدن کاوه رضایی به فرم ایده‌آل و دوری از مصدومیت، او می‌تواند رکورد خوب خود را حفظ کند یا خیر.

امیدوار به تکرار خاطرات خوش دوران اودهورلی

مهاجم 31 ساله فوتبال ایران آخرین‌بار 3 فصل قبل بود که در طول یک فصل موفق شد بیش از 5 گل به‌ثمر برساند؛ زمانی‌که کاوه رضایی عضو تیم اودهورلی بلژیک بود و او در رقابت‌های ژوپیترلیگ و جام حذفی بلژیک و البته رقابت‌های انتخابی لیگ اروپا توانست جمعاً در 29 مسابقه، 8 بار در قامت گلزن بدرخشد و حالا بعد از حدود 3 سال، کاوه رضایی امیدوار است که بتواند این آمار قابل‌قبول را در فوتبال باشگاهی ایران تکرار کند و در خط حمله سپاهان بدرخشد.

ت ت
کدخبر: 206904 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها