ترکیب استقلال برای دربی مشخص شد

جواد نکونام برای دربی پیش رو، تیمش را با چه ترکیبی روانه زمین می‌کند؟ او به ترکیب ثابت دو هفته اخیرش دست می‌زند یا اینکه نفرات جدیدی را وارد 11 مرد اصلی‌اش می‌کند؟

ترکیب استقلال برای دربی مشخص شد
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، مهمترین چالش نکونام، مهار وینگرهای کامل و روی فرم پرسپولیس است. تیم هجومی ویژه قرمزها با حضور ترابی در راست، عالیشاه در مرکز و اورونوف در سمت چپ، قادر است هر خط دفاعی را متلاشی کند. این نقطه قوت درحالی بیشتر از همیشه خودش را نشان می‌دهد که خط دفاع 3 نفره استقلال به شدت کند و سنگین است.

رافائل سیلوا هنوز به فرم ایده‌آل بدنی نرسیده و البته هرگز هم مدافع سریعی نبوده است. مرادمند فرم بدنی عجیب و غریبی دارد و پس از دوران مصدومیت با روزهای استاندارد خودش فاصله دارد. سهرابیان در مصاف‌های یک در برابر یک، خوب است ولی وقتی بحث سرعت به میان بیاید و پاس‌های تک‌ضرب، بسان صحنه گل اول مس رفسنجان، بیشتر ناظر صحنه می‌شود تا بخواهد در آن دخالت کند.پاشه آشیل استقلال درست همینجاست؛ مدافعان کندی که باید وینگرهای فوق سرعتی رقیب را کنترل کنند. و این شاید به معنای هدیه انواع و اقسام ضربات ایستگاهی در قوس پشت محوطه جریمه به رقیب باشد. اتفاقی که با توجه به مشکل همچنان حل نشدنی حسین حسینی در خروج‌ها، می‌تواند استقلال را قربانی کند.نکونام به دلیل مهره‌هایی که در اختیار دارد، احتمالا همان ترکیب بازی برابر سپاهان و استقلال خوزستان را روانه دربی می‌کند. در این میان، تنها می‌توان روی یک تغییر نظر داشت: حذف مرادمند و اضافه شدن حامدی‌فر. در این حالت، چشمی به قلب خط دفاع می‌رود، سیلوا به سمت راست شیفت می‌کند تا برابر اورونوف بایستد و حامدی‌فر نقش هافبک دفاعی را ایفا می‌کند.احتمال تغییر چیدمان هم وجود دارد؛ در این حالت استقلال به آرایش 2-3-2-3 تغییر چهره داده و از زوج حامدی‌فر و چشمی در جلوی خط دفاع 3 نفره‌اش سود می‌برد تا تیم نکونام به دو قسمت 5+5 نفری تقسیم شود.

* ترکیب احتمالی استقلال برای دربی پایتخت

حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

ت ت
کدخبر: 205148 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها