خیز ناگهانی دانیال برای مهندسیِ لیگ؛ جولان اسماعیلی‌فر علیه ستاره پرتغالی

مدافع راست پرسپولیس هفته درخشانی را پشت سر گذاشت و توانست خود را به جمع مدعیان کسب عنوان برترین پاسور فصل برساند.

خیز ناگهانی دانیال برای مهندسیِ لیگ؛ جولان اسماعیلی‌فر علیه ستاره پرتغالی
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با هیجان و جذابیت ویژه‌ای دنبال شد و جزو مهیج‌ترین هفته‌های لیگ بیست‌وسوم بود. در کنار رقابت جذاب و نفسگیر در کورس آقای گلی و رسیدن به دستکش طلایی فصل جاری لیگ برتر، بازیکنان خلاق و گل‌ساز لیگ هم رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند تا بتوانند به عنوان برترین پاسور فصل برسند و جالب آنکه در هفته‌ای که گذشت، رقابت مدعیان رسیدن به عنوان «مهندس» لیگ بیست‌وسوم جذاب‌تر شد.

گلزنی به جای گل‌سازی به سبک آلوز

ریکاردو آلوز که هفته گذشته یکی از 2 گل برتری تیمش برابر استقلال خوزستان را ساخت، این هفته در نقشی متفاوت در ترکیب تراکتور تبریز درخشید و توانست بعد از گلزنی مقابل شمس‌آذر قزوین در هفته ششم، بار دیگر در نقش گلزن در ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی بدرخشد و این‌بار دروازه مس رفسنجان را باز کرد. در هفته گلزنی برابر نارنجی‌پوشان، آلوز موفق نشد به شمار پاس گل‌هایش بیفزاید اما با این وجود همچنان با 6 پاس گل، برترین پاسور لیگ بیست‌وسوم محسوب می‌شود.

فرصت‌سوزی رزاق‌پور در هفته توقف ستاره پرتغالی

ابوالفضل رزاق‌پور، مدافع چپ پیش‌تاخته و گل‌ساز گل‌گهر سیرجان با ثبت 5 پاس گل، دومین گل‌ساز برتری لیگ بیست‌وسوم محسوب می‌شود. او در این هفته و در شرایطی‌که ریکاردو آلوز ناکام در گل‌سازی بود، نتوانست در جدال با ملوان بندرانزلی به شمار پاس گل‌های خود در فصل جاری اضافه کند و برای دومین بازی پیاپی ناکام در ثبت پاس گل بود تا شمار پاس گل‌هایش روی عدد 5 بماند و فاصله یک پاس گله او با ریکاردو آلوز در صدر جدول برترین پاسورهای لیگ برتر باقی ماند.

4 ستاره روی عدد 4 طلسم شدند!

مهدی مهدی‌پور، ابوالفضل جلالی، مهران احمدی و روبرتو تورس بازیکنان 4 پاس گله لیگ بیست‌وسوم تا پیش از هفته نوزدهم بودند که هیچ‌کدام از آن‌ها نتوانستند به شمار پاس گل‌های خود در هفته نوزدهم اضافه کنند. البته که احمدی در صحنه اعلام پنالتی به سود ملوان، پاس نهایی را ارسال کرد اما با وجود این تاثیرگذاری، پاس گلی در کارنامه ستاره ملوان ثبت نشد. در هفته توقف این 4 بازیکن، 2 ستاره سپاهان و پرسپولیس توانستند به جمع بازیکنان 4 پاس گله اضافه شوند.

رقابت جذاب رامین و دانیال برای کسب عنوان «مهندس»!

رامین رضاییان در روز باخت سپاهان در اصفهان برابر پیکان، یکی از 2 گل تیمش را ساخت و شمار پاس گل‌هایش در لیگ بیست‌وسوم را به عدد 4 رساند. ستاره این هفته، دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست پرسپولیس بود؛ به‌طوری‌که او توانست 2 پاس گل به شمار پاس گل‌هایش در فصل جاری اضافه کند و ضربه پنالتی سرخ‌پوشان پایتخت هم روی شوت او به‌دست آمد تا یک‌تنه روی 3 گل پرسپولیس موثر باشد. 2 پاس گل به‌ثبت رسیده برای اسماعیلی‌فر مقابل فولاد باعث شد تا او هم به جمع بازیکنان 4 پاس گله اضافه شود و در صف مدعیان کسب عنوان مهندس لیگ قرار گیرد.

ت ت
کدخبر: 204956 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها