درخشش خرید زمستانی استقلال؛ شروع فوق‌العاده جواهر ازبکستانی در تیم نکونام

جلال‌الدین ماشاریپوف، ستاره ازبکستانی استقلال شروع درخشانی در ترکیب این تیم داشته است.

درخشش خرید زمستانی استقلال؛ شروع فوق‌العاده جواهر ازبکستانی در تیم نکونام
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، استقلال شب گذشته (جمعه) در خانه استقلال خوزستان به یک برد ارزشمند دست یافت و جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرد. شاگردان جواد نکونام که آخرین‌بار بیرون از خانه مقابل مس رفسنجان به برد رسیده بودند، توانستند طلسم ناکامی‌های خود خارج از تهران را بشکنند و در آستانه داربی به یک برد روحیه‌بخش برسند.گل استقلال در مسابقه شب گذشته توسط گوستاوو بلانکو و روی پاس جلال‌الدین ماشاریپوف، خرید ازبکستانی آبی‌ها در نقل‌وانتقالات زمستانی به‌ثمر رسید. ماشاریپوف که اخیرا آبی‌پوش شده در چند بازی ابتدایی خود عملکرد خوبی داشته و توانسته به یک مهره کلیدی در ترکیب استقلال تبدیل شود.

ردپای ماشاریپوف در امتیازات نیم‌فصل دوم استقلال

جلال‌الدین ماشاریپوف یکی از نفراتی است که در چند سال اخیر همیشه بحث پیوستن‌اش به استقلال مطرح بود و بارها در آستانه حضور در این تیم قرار گرفت. او ابتدای فصل هم مورد توجه نکونام بود ولی در نهایت به پانسرایکوس یونان رفت و دوران کوتاهی را در این تیم سپری کرد. ستاره تیم ملی ازبکستان پس از جدایی از تیم یونانی بار دیگر مورد توجه نکونام قرار گرفت و این‌بار به استقلال پیوست تا طلسم حضورش در جمع آبی‌پوشان شکسته شود. شماره 77 آبی‌ها پس از نیمکت‌نشینی در بازی با صنعت‌نفت آبادان، مقابل ملوان بندرانزلی برای نخستین‌بار در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت و توانست با گلزنی در این مسابقه استقلال را به یک تساوی خارج از خانه برساند. او مقابل سپاهان هم در ترکیب اصلی قرار گرفت و گرچه گل و پاس گلی نداشت ولی عملکرد خوبی از خودش نشان داد. ماشاریپوف پس از مصدومیت و تعویض زودهنگام مقابل مس رفسنجان، در بازی شب گذشته برابر استقلال خوزستان باز هم در ترکیب اصلی قرار گرفت و این‌بار با یک پاس گل برای گوستاوو بلانکو، زمینه‌ساز گل پیروزی‌بخش تیمش شد. 

درخشش در پست غیرتخصصی

نکته جالب‌توجه در خصوص ماشاریپوف این است که او در این چند هفته حضور در پست غیرتخصصی مهاجم سایه را تجربه کرده ولی توانسته تاثیرگذار ظاهر شود. عملکرد ستاره ازبک طوری بوده که مهرداد محمدی چند هفته‌ای است کاملا در استقلال نیمکت‌‎نشین شده و فرصت بازی به‌دست نمی‌آورد.حضور ستاره خلاقی چون ماشاریپوف کمک زیادی به موقعیت‌سازی استقلال کرده است. او اگر بتواند همین روند را تا پایان فصل حفظ کند، استقلال شانس زیادی برای رقابت با مدعیان در کورس قهرمانی خواهد داشت. 

ت ت
کدخبر: 204858 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها