ژاوی برای ستاره‌های بارسا تله گذاشت!

بعد از پیروزی دیشب بارسا برابر ختافه ژاوی دو روز به بازیکنانش مرخصی داد ولی این مرخصی با شرایط خاصی همراه بود.

 ژاوی برای ستاره‌های بارسا تله گذاشت!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان تاثیر استعفای ژاوی بعد از شکست برابر ویارئال بسیار مثبت بود و این در نتایج کسب شده بارسلونا مشخص است. آبی و اناری ها دیشب در خانه با 4 گل توانستند ختافه را شکست دهند که بهترین بردشان در لالیگا بعد از پیروزی 5-0 برابر رئال بتیس بود. بارسا موقتا به رده دوم صعود کرده و فاصله با رئال نیز به 5 امتیاز کاهش یافته، هرچند رئال یک بازی کمتر دارد.

 بعد از این بازی ژاوی دو روز به بازیکنانش مرخصی داد اما با شرایطی خاص. بازیکنان بارسا امروز ریکاوری خواهند کرد و استراحت فردا قطعی است ولی ژاوی گفته است که برای روز سه شنبه تصمیم با خود بازیکنان است. او در کمپ تمرینی حاضر خواهد شد و با کسانی که در تمرین باشند، کار خواهد کرد. هر کسی هم دوست داشت می تواند از روز استراحت خودش استفاده کند.

آاس نوشته است که این به نوعی تله ژاوی برای بازیکنانش است و او می خواهد میزان تعهد و جدیت بازیکنانش را بسنجد. طبعا کسانی که سه شنبه در تمرین حاضر می شوند، به مربی ثابت خواهند کرد که تا چه اندازه میل و انگیزه تمرین دارند و این به خصوص برای بازیکنان جوان و ذخیره مهم خواهد بود که دومین روز مرخصی خود را بیخیال شوند.

بازی بعدی بارسا یکشنبه هفته بعد برابر اتلتیک بیلبائو در سن مامس است.

ت ت
کدخبر: 202727 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها