بازخوانی وضعیت تیمی که پرسپولیس را شکست داد؛ دستِ حسینی بسته‌تر از دستِ ویرا!

اراکی‌ها در شرایطی ویژه و با پنجره بسته موفق شدند بردی ارزشمند را در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر مقابل پرسپولیس جشن بگیرند.

بازخوانی وضعیت تیمی که پرسپولیس را شکست داد؛ دستِ حسینی بسته‌تر از دستِ ویرا!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، آلومینیوم اراک با عملکردی درخشان در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر توانست عنوان تیم شگفتی‌ساز هفته شانزدهم را از آن خود کند. شاگردان مجتبی حسینی که در خانه میزبانی پرسپولیس بودند، موفق شدند با سوپرگل امیر نوری برابر سرخ‌پوشان پایتخت به پیروزی برسند تا هم شگفتی‌سازی کنند و هم اینکه خود را به کورس مدعیان بالای جدول نزدیک و نزدیک‌تر کنند. این پیروزی در شرایطی به‌دست آمد که فقدان مهره‌های کلیدی سفیدوسبزپوشان در ترکیب آلومینیوم نمایان بود.

پنجره‌ای که باز شدنی نیست!

2 تیم آلومینیوم و پرسپولیس در حالی‌که پنجره نقل‌وانتقالاتی‌شان بسته بود، برابر هم صف‌آرایی کردند. البته که مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا پنجره نقل‌وانتقالاتی تیم‌شان را باز کنند اما با توجه به تعدد شکایات انجام شده علیه آلومینیوم، پنجره زمستانه آن‌ها بازگشایی نمی‌شود تا بدون جذب بازیکن در بازار نقل‌وانتقالات، اراکی‌ها به کار خود در لیگ بیست‌وسوم ادامه بدهند. والنتینو یوئل، مهدی رحمتی، وحید محمدزاده، محمود قائدرحمتی و امیرمحمد هوشمند از جمله شاکیان آلومینیوم هستند که با ثبت شکایت خود باعث بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی سفیدوسبزپوشان شده‌اند.

شکست دادن پرسپولیس در غیاب (4+3) مهره باتجربه

اراکی‌ها در شرایطی برابر پرسپولیس صف‌آرایی کردند که نه‌تنها امکان جذب بازیکن نداشتند بلکه در مقایسه با نیم‌فصل نخست، سجاد آقایی، محمد مسلمی‌پور و میلاد فخرالدینی هم از فهرست بازیکنان آلومینیوم خارج شده بودند و با فسخ قراردادشان به همکاری با تیم آلومینیوم پایان داده بودند. در کنار این 3 بازیکن جدا شده، محمدامین کاظمیان، امین جهان‌کهن، اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی هم مصدومان تیم آلومینیوم در دوئل با پرسپولیس بودند که شریفات و تبریزی تا پایان فصل نمی‌توانند تیم‌شان را همراهی کنند.

تیمی که فقط 12 بازیکن بزرگسال داشت!

شاگردان مجتبی حسینی در حالی موفق شدند مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در اراک جشن پیروزی بگیرند که با توجه به غیبت سجاد آقایی، محمد مسلمی‌پور، میلاد فخرالدینی، محمدامین کاظمیان، امین جهان‌کهن، اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی آن‌ها از حضور تنها 12 بازیکن بزرگسالان در فهرست خود بهره بردند و در صورت بهبودی کاظمیان و جهان‌کهن در هفته‌های آینده، شمار بازیکنان بزرگسال این تیم به عدد 14 برسد. البته که در این میان باید گفت که با توجه به مصدومیت بهروز نوروزی‌فرد، او حداقل در یک‌ماه آینده نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود تا بیش از پیش شرایط فهرست آلومینیوم بحرانی شود! نگاهی به نیمکت سفیدوسبزپوشان و حضور بازیکنان جوانی مانند علی وطن‌دوست، ابوالفضل سلیمانی، محمد خردمند، بهرام گودرزی، محمد خلیفه، ابوالفضل قنبری و حسین نوروزی به خوبی نشان می‌دهد که حسینی برای دوئل با پرسپولیس، دستِ بازی برای انتخاب ترکیب تیمش نداشت اما با این وجود، اراکی‌ها توانستند مقابل حریف پرستاره خود جشن پیروزی بگیرند و 3 امتیاز ارزشمند دیدار خانگی برابر مدافع عنوان قهرمانی را کسب کنند.

ت ت
کدخبر: 202113 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها