وضعیت استقلال برای جام حذفی بحرانی‌تر شد؛ پنجره باز نشود، سیلوا هم نیست!

استقلالی‌ها هفته آینده باید در جام حذفی به میدان بروند و مهم‌ترین دغدغه جواد نکونام، چگونگی آرایش تیمش است.

وضعیت استقلال برای جام حذفی بحرانی‌تر شد؛ پنجره باز نشود، سیلوا هم نیست!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، آبی‌پوشان پایتخت بعد از آنکه در نیم‌فصل نخست کار خود را با صدرنشینی آغاز کردند، در شرایطی ویژه فعالیت‌شان در تعطیلات زمستانه را دنبال می‌کنند. در حالی‌که تصور می‌شد بعد از جلسات برگزار شده میان علی خطیر و جواد نکونام، استقلال یکی از تیم‌های فعال بازار نقل‌وانتقالات زمستانه باشد اما شرایط متفاوت از آنچه تصور می‌شد، پیش رفته و موضع‌گیری تند باشگاه علیه نکونام در زمینه لغو اردوی خارجی و مصاحبه جنجالی سرمربی استقلال علیه مدیریت باشگاه در زمینه فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات حکایت از وضعیت بحرانی آبی‌ها دارد.استقلالی‌ها در شرایطی تعطیلات زمستانه را می‌گذراندند و مهیای از سرگیری رقابت‌های باشگاهی در فوتبال ایران می‌شوند که در میان مدعیان، کمترین فعالیت را در بازار زمستانه داشته‌اند؛ به‌طوری‌که رافائل سیلوا، تنها خرید استقلالی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات محسوب می‌شود و در نقطه مقابل، سعید مهری از جمع آبی‌پوشان جدا شده و کوین یامگا هم به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه چشم تا پایان فصل در دسترس کادرفنی آبی‌ها نخواهد بود تا فهرست استقلال در مقایسه با نیم‌فصل نخست تضعیف شده باشد!شاگردان جواد نکونام طبق آخرین برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، باید جمعه هفته آینده (بیستم بهمن‌ماه) در اولین مسابقه‌شان در جام حذفی 03-1402 به مصاف مس رفسنجان بروند. استقلالی‌ها البته درخواست تعویق این مسابقه را داشتند اما با درخواست آن‌ها مخالفت شد. در شرایطی‌که نارنجی‌پوشان هم وضعیت ویژه‌ای دارند و هنوز تکلیف سرمربی جدیدشان مشخص نشده، شرایط در اردوی استقلال هم ویژه است؛ به‌طوری‌که مهم‌ترین دغدغه کادرفنی آبی‌پوشان پایتخت، چگونگی چینش ترکیب این تیم برای دوئل با مس رفسنجان در جام حذفی است.

4 مهره کلیدی، دور از دسترس نکونام؟

حسین حسینی و روزبه چشمی این روزها در اردوی تیم ملی هستند و چشمی جزو بازیکنان موردپسند امیر قلعه‌نویی است. در صورتی‌که تیم ملی ایران به فینال جام ملت‌های آسیا راه یابد، این 2 ستاره ملی‌پوش نمی‌توانند آبی‌ها را در جام حذفی همراهی کنند تا چهره‌هایی مانند محمدرضا خالدآبادی و زبیر نیک‌نفس، گزینه‌های جانشینی حسینی و چشمی در ترکیب استقلال باشند. با توجه به جدایی سعید مهری و مصدومیت کوین یامگا، این 2 بازیکن هم در دسترس کادرفنی استقلال نیستند تا عملاً آبی‌ها (در صورت فینالیست‌شدن تیم ملی) 4 مهره کلیدی خود را برای جدال با مس رفسنجان نداشته باشند!

معارفه سیلوا به تعویق می‌افتد؟

رافائل سیلوا در حالی تنها خرید زمستانی آبی‌ها محسوب می‌شود که با وجود امضای قرارداد 1.5 ساله، او هنوز نتوانسته به دلیل بسته‌بودن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال، قراردادش را به‌ثبت برساند. با وجود حضور فعال سیلوا در تمرینات استقلال، اگر پنجره نقل‌وانتقالاتی آبی‌ها در طول هفته پیش‌رو بازگشایی نشود، مدافع برزیلی شانس دیدار با مس رفسنجان در جام حذفی را از دست خواهد داد تا با توجه به غیبت احتمالی حسینی و چشمی و عدم حضور یامگا، وضعیت فهرست استقلال برای دوئل با حریف رفسنجانی در جام حذفی بیش از پیش پیچیده شود!

ت ت
کدخبر: 199529 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها