وضعیت نامعلوم چهار ستاره فوتبال ایران!

چهار بازیکن برجسته فوتبال ایران وضعیت نامعلومی برای حضور در جام ملت‌های آسیا دارند و مشخص نیست که از سوی امیر قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت خواهند شد یا خیر.

وضعیت نامعلوم چهار ستاره فوتبال ایران!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، فقط 24 روز تا آغاز جام ملت‌های آسیا باقی مانده است و کم‌کم باید منتظر اعلام لیست نهایی از سوی امیر قلعه‌نویی باشیم و احتمالا او و دستیارانش در حال برسی ارزیابی‌های نهایی هستند. بدون شک پس از مشخص شدن نفرات اعزامی به قطر برای حضور در هجدهمین دوره مهم‌ترین رویداد ملی فوتبال قاره کهن، غایب یا غایب‌های بزرگی به چشم خواهند خورد. در این بین باید به چند نام مهم اشاره داشته باشیم. بازیکنانی که ممکن است علی‌رغم کیفیت فنی بالای‌شان جایی در بین نفرات برگزیده نداشته باشند.

مهدی قایدی

ستاره این روزهای تیم ااتحاد کلباء فعلا جایی در تفکرات امیر قلعه‌نویی نداشته است. باشو به تازگی به عنوان بهترین مهاجم ماه لیگ امارات انتخاب شد. او توانسته با اثرگذاری فراوانش، عصای دست فرهاد مجیدی در فاز تهاجمی باشد و در آخرین بازی کلباء مقابل الوصلِ صدرنشین، علی‌رغم شکست تیمش عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و نه‌تنها روی تک گل تیمش موثر بود، بلکه بارها خط دفاعی میزبان را آزار داد. با این وجود قایدی هنوز نتوانسته نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کند و باید دید قلعه‌نویی در لیست نفرات اعزامی جایی برای این بازیکن باز خواهد کرد یا خیر. مهدی به واسطه آشنایی با شرایط بازی در کشورهای عربی شاید بتواند مهره‌ای قابل اتکا برای تیم ملی در کشور قطر باشد.

احمد نوراللهی

دیگر بازیکن آماده فوتبال ایران در لیگ امارات کسی نیست جز احمد نوراللهی. هافبکی که پیش از حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی داشت اما در سال 1402 نام او کم‌کم از بین نفرات اصلی کنار رفت و در اردوی آخر به دلیل اینکه قبول نکرد روی سکوها بنشیند، از تیم کنار گذاشته شد و شاید جایی در لیست نهایی کادرفنی تیم ملی نداشته باشد. با این حال احمد پس از اردوی مذکور، اوج گرفته و یکی از بهترین بازیکنان الوحده بوده است. هافبک اسبق پرسپولیس پس از به میدان نرفتن برابر هنگ‌کنگ، در لیگ امارات 3 گل زده و 3 پاس گل داده است و یکی از عوامل اصلی نتایج خوب تیم باشگاهی‌اش در هفته‌های اخیر بوده است. باید به انتظار نشست و دید که آیا امیر قلعه‌نویی بازیکن مغضوب را می‌بخشد یا او جایی در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا نخواهد داشت.

شهریار مغانلو

اوضاع شهریار مغانلو بسیار مبهم است. او طی یک روند سینوسی در این ماه‌ها به تیم ملی دعوت شده و نشده است. با امیر قلعه‌نویی نخستین حضور و نخستین گل در لباس تیم ملی را تجربه کرد و زمانی که عنوان آقای گلی لیگ بیست‌ودوم را به خود اختصاص داد، جایی در لیست بازیکنان حاضر در تورنمنت کافا نداشت. دلیل عدم دعوت این بازیکن گویا در آن مقطع مسائل غیرفنی بود که سعید الهویی هم به آن اشاره داشت. مغانلو این روزها دوباره به اوج بازگشته و در لباس سپاهان هم گل می‌زند و هم پاس گل می‌دهد. آیا بازهم نوبت به دعوت شدن او از راه خواهد رسید؟

رضا اسدی

دیگر ستاره تیم سپاهان که شرایطش برای حضور در لیست نهایی تیم ملی مشخص نشده، رضا اسدی است. او هم شرایطی تقریبا مشابه با شهریار مغانلو را تجربه می‌کند. در این چند ماه او هم جزو حاضرین بوده و هم در روزهایی که در لیگ می‌درخشید، مورد توجه امیر قلعه‌نویی قرار نمی‌گرفت. آقای گل فعلی لیگ بیست‌وسوم، این روزها در ترکیب سپاهان هم شرایط آرمانی‌ای ندارد و کمی از فرم فوق‌العاده‌اش فاصله گرفته است و شاید همین مساله باعث شود او همراه با تیم ملی به قطر اعزام نشود.

ت ت
کدخبر: 192614 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها