مهدی تاج، یحیی و نکونام را دعوا کرد

رئیس فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد که اتفاقات پیش آمده میان سرمربیان استقلال و پرسپولیس تکرار نشود.

مهدی تاج، یحیی و نکونام را دعوا کرد
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، در هفته های اخیر تنش میان استقلال و پرسپولیس به اوج خود رسیده است. سرمربیان دو باشگاه در نشست های خبری اخیر صحبت‌هایی را علیه یک‌دیگر مطرح کردند که این موضوع به میکسدزون استادیوم ها نیز کشیده شد و بازیکنان سرخابی اظهاراتی را ضد طرف مقابل به زبان آوردند.در این میان، رئیس فدراسیون فوتبال که در سمینار سالانه صدور مجوز حرفه‌ای حاضر شده بود، به سوالاتی درخصوص اختلافات میان جواد نکونام و یحیی گل محمدی پرداخت و ضمن اعلام این موضوع که هر دوی آنها از بزرگان فوتبال کشور هستند، خواستار پایان تنش های موجود شد.«شما ارتباط خوبی با یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام دارید. مسائل پیش آمده فوتبال کشور را دچار تشنج نمی‌کند؟» مهدی تاج در پاسخ به این سوال گفت: هر دوی آنها برای من قابل احترام هستند، هم نکونام و هم گل‌محمدی افراد تاثیرگذاری هستند. درباره این حواشی ها، ما از این دو عزیز انتظاراتی داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: هر بحثی را نمی‌توان با کمیته اخلاق و انضباطی حل کرد. مدیر باشگاه‌ها نیز در این زمینه موثر هستند. نکونام و گل‌محمدی بازیکنان بسیار خوبی بوده و برای فوتبال کشور زحمت کشیده‌اند.این دو نفر با فوتبال کشور بیگانه نیستند. همین الان نیز در لیگ تاثیرگذار بوده و بهترین تیم‌ها را هدایت می‌کنند. من امیدوارم شرایط بهتر شود و خود من نیز تذکراتی به بعضی از دوستان داده‌ام. صحبت هایی شده ولی من هر دو این عزیزان را محترم می‌دانم و امیدوارم این اتفاقات تکرار نشود.

زمانی‌که یک خبرنگار اعلام کرد که هواداران پرسپولیس از رئیس فدراسیون انتظار داشته‌اند به‌مانند پادرمیانی برای حل مشکل نکونام و خطیر، در دعوای میان درویش و گل‌محمدی نیز دخالت می‌کرد، تاج در پاسخ گفت: ما هر کاری بکنیم ایرادی به آن وارد می‌شود. ولی واقعیت این است من همین الآن نیز با خیلی از عزیزان بی ارتباط نیستم. ولی بعضی از آنها رسانه‌ای می‌شود و برخی دیگر خیر.

ت ت
کدخبر: 185267 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها