سکون 19 روزه پرسپولیسی‌ها در بازار تابستانه؛ یحیی در انتظار طلسم‌شکنی

از آخرین خرید پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه، 19 روز می‌گذرد و به نظر می‌رسد که از این رویه کادرفنی سرخ‌ها رضایت ندارد.

سکون 19 روزه پرسپولیسی‌ها در بازار تابستانه؛ یحیی در انتظار طلسم‌شکنی
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، محمدحسین کنعانی‌زادگان هفدهم تیرماه بود که با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس قراردادش را با سرخ‌پوشان پایتخت به امضا رساند تا بعد از شهاب زاهدی و مسعود ریگی تبدیل به سومین خرید تابستانی پرسپولیس شود. در شرایطی‌که در آن مقطع، نام چندین گزینه جذاب مطرح بود، هواداران پرسپولیس تصور نمی‌کردند که کنعانی‌زادگان تبدیل به آخرین خرید تابستانی تیم‌شان شود اما با گذشت 19 روز، خبری از جذب بازیکن جدید نیست! یحیی گل محمدی در روزهای گذشته به دنبال جذب سعید عزت‌اللهی بود و درخواست جذب این هافبک باتجربه را به مدیران باشگاه اعلام کرد اما باتوجه به هزینه رضایت‌نامه سنگین او، مذاکرات با مدیران باشگاه دانمارکی مثبت پیش نرفت و در نهایت گفته می‌شود که در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه خبری از حضور عزت‌اللهی در پرسپولیس نخواهد بود تا برای چندمین‌بار در فصول گذشته، با وجود طرح شایعات مختلف، بازگشت سعید عزت‌اللهی به فوتبال ایران رقم نخورد.سرمربی پرسپولیس تنها خواسته نقل‌وانتقالاتی‌اش جذب سعید عزت‌اللهی نبود و گفته می‌شود که گل‌محمدی با توجه به افزایش سهمیه جذب بازیکن خارجی به دنبال آن است تا از 3 سهمیه باقی‌مانده تیمش استفاده کند. در شرایطی که در روزهای گذشته شایعه شده بود که دیگر پرسپولیس در بازار تابستانه خریدی نخواهد داشت، اما به نظر می‌رسد که این‌چنین نخواهد بود و یحیی گل‌محمدی روز گذشته در جلسه‌ای با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس خواسته‌های خود را مطرح کرده است.

3 خارجی در 3 پست متفاوت؟

گل‌محمدی برای خط دروازه به دنبال جذب محمدرضا خالدآبادی بود تا خیالش از جانشین علیرضا بیرانوند آسوده شود اما خالدآبادی به استقلال پیوست. بعد از ناکامی در مسیر جذب خالدآبادی و عدم تمایل به جذب دروازه‌بان بزرگسال با توجه به شرایط فهرست پرسپولیس، گفته می‌شود که سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت جذب دروازه‌بان جوان خارجی را مدنظر خود قرار داده و در این زمینه گزینه‌های موردنظر کادرفنی پرسپولیس در حال بررسی است و به نظر می‌آید که به‌زودی این انتقال نهایی خواهد شد.سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت برای تقویت سمت چپ خط دفاعی تیمش هم به دنبال جذب بازیکن خارجی است و در خط حمله هم امید اول یحیی گل‌محمدی، جذب مهاجم تمام‌کننده خارجی است. در خط حمله گفته می‌شود که سرمربی پرسپولیس محدودیت سنی ندارد و به دنبال آن است تا یک مهاجم ترازاول به ترکیب تیمش اضافه کند؛ حتی اگر به‌واسطه محدودیت فهرست بازیکنان بزرگسال مجبور به خروج نام بازیکنانی مانند وحدت هنانوف و یا فرشاد فرجی از فهرست تیمش شود!یحیی گل محمدی با وجود جذب 3 بازیکن شاخص و البته حفظ شاکله تیم فصل گذشته، از رویه نقل‌وانتقالاتی تیمش راضی نیست و گفته می‌شود سرمربی سرخ‌ها امید به آن دارد تا بعد از سکون 19 روزه، مدیران باشگاه بتوانند با گزینه‌های موردنظر او به توافق برسند تا فهرست پرسپولیس با جذب بازیکنان جدید به‌روزرسانی شود. البته که با توجه به فرصت یک‌هفته‌ای تا شروع فصل جدید لیگ برتر به نظر می‌رسد که خریدهای احتمالی پرسپولیس، هفته‌های ابتدایی لیگ بیست‌وسوم را از دست خواهند داد و بعد از هماهنگی با سایر بازیکنان، در ادامه فصل می‌توانند به کار سرخ‌پوشان پایتخت بیایند.

ت ت
کدخبر: 168244 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها