واکنش باشگاه پرسپولیس به استعفای یحیی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران که صدمین داربی تهران محسوب می‌شود اظهار کرد: یکی از حساس‌ترین مسابقات قرن را در پیش داریم اما پرسپولیس تیمی آماده، سرحال و قبراق است. پرسپولیس آماده این مسابقه است و به دلیل اینکه به جز برد نتیجه‌ای برایمان کارساز نیست برای ۳ امتیاز به بازی آمده‌ایم. امیدوارم هواداران از یک بازی پرنشاط لذت ببرند.

واکنش باشگاه پرسپولیس به استعفای یحیی
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران که صدمین داربی تهران محسوب می‌شود اظهار کرد: یکی از حساس‌ترین مسابقات قرن را در پیش داریم اما پرسپولیس تیمی آماده، سرحال و قبراق است. پرسپولیس آماده این مسابقه است و به دلیل اینکه به جز برد نتیجه‌ای برایمان کارساز نیست برای ۳ امتیاز به بازی آمده‌ایم. امیدوارم هواداران از یک بازی پرنشاط لذت ببرند.

او ادامه داد: همین الان شنیدیم که برای حضور تماشاگران در  طبقه دوم بلیت فروشی خواهد شد و هواداران در طبقه دوم حضور خواهند داشت. قسمت‌هایی که ناامن را بسته‌اند و قسمت‌های بدون مشکل باز شده تا هواداران در آن به دیدن بازی از نزدیک بپردازد.

درویش در واکنش به اینکه چه نتیجه‌ای را برای داربی صدم متصور هستید گفت: جز برنده شدن نتیجه‌ای متصور نیستیم.

گل محمدی سال بعد هم با پرسپولیس قرارداد دارد

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا برنده شدن یا باخت داربی و یا حتی نتیجه آخر فصل روی کار یحیی در این تیم تاثیر دارد یا خیر؟ گفت: یحیی مربی تیم است. همانطور که برد داریم نتایج دیگر هم ممکن است برای تیم اتفاق بیفتد. همه تیم‌های بزرگ دنیا یک شرایط دارند و گل محمدی سال بعد هم قرارداد دارد. قرار نیست نتیجه بازی برای حضور و عدم حضور مربی نقشی داشته باشد. تیم سرحال است و امیدواریم برنده از زمین بازی بیرون بیاییم.

ت ت
کدخبر: 151343 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها