5 ستاره پرسپولیس که موجب قهرمانی این تیم می شوند

پرسپولیس این روزها بهره مند از حضور 5 مرد است که قدرت آنها در کنار درخشش سایر نفرات این تیم می تواند به قهرمانی هر تیمی در فوتبال ایران کمک کنند.

5 ستاره پرسپولیس که موجب قهرمانی این تیم می شوند
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، این 5 نفر ویژگی هایی دارند که در فوتبال ایران کمتر فوتبالیستی بهره مند از حضور آنهاست، عملکرد آنها در چند بازی اخیر نشان دهنده توان این نفرات و ویژگی های مثبت آنهاست.

1- علیرضا بیرانوند، دروازه بان بزرگی که در اوج دوران فوتبالش در یک سال گذشته است و واکنش هایش نقطه اتکای پرسپولیس در فاز دفاعی است، از گرفتن پنالتی تا مهار تک به تک های خاص!

2- مهدی ترابی، اوج دوباره بعد از یک سال فترت، گلزنی در 2 بازی و حرکتی در بازی برابر نفت مسجدسلیمان که در فوتبال ایران بی تردید در یک سال گذشته بی سابقه بوده است.

3- وحید امیری، او همان پا به توپ درخشان یک سال گذشته شده است، کافی است به حرکت او روی گل سوم پرسپولیس برابر سپاهان نگاه کنید تا باور داشته باشید او بهترین مرد منطقه چپ در فوتبال امروز ماست.

4- محمد عمری، یک گل ویرانگر و یک حرکت و پاس منجر به گل رویایی باعث شده است تا باور داشته باشیم مهم ترین چهره آکادمی پرسپولیس در تیم بزرگسالان سالهای اخیرش می تواند امروز پدیده شماره یک فوتبال ایران لقب بگیرد.

5- گئورگی گولسیانی، در روز غیبتش برابر تراکتور، دفاع پرسپولیس سردرگم شد، مدافعی خونسرد که بهترین پنالتی زن لیگ ایران بدون حتی یک اشتباه در زدن پنالتی است

البته پرسپولیس این روزها مردان بسیار موثر دیگری مثل پورعلی گنجی، میلادسرلک، وحدت حنانوف و... را هم دارد اما بی تردید این پنج نفر می توانند با ویژگی های عملکردی خود تیم پرسپولیس یا هر تیم دیگری را به بالاترین سطح موفقیت در فوتبال ایران برسانند.

ت ت
کدخبر: 143533 تاریخ انتشار
منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها