پرسپولیس نگذاشت یحیی سرمربی تیم ملی شود!

اسامی گزینه‌های ایرانی برای هدایت تیم ملی در حالی مطرح شد که در میان تعجب نامی از سرمربی پرسپولیس در میان آنها دیده نمی‌شد.

پرسپولیس نگذاشت یحیی سرمربی تیم ملی شود!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ یحیی گل محمدی در سال‌های اخیر یکی از موفق‌ترین مربیان داخلی بوده است و طبیعی است در لیست نامزهای هدایت مربیگری تیم ملی نام وی باید اول باشد. اما در بین ۷ گزینه‌ای که برای هدایت تیم ملی مطرح شده‌اند اثری از این مربی نیست. تیم یحیی گل‌محمدی دراین فصل هم مدعی قهرمانی در لیگ برتر است و هم در جام حذفی. پرسپولیس در روزهای سپری شده سپاهان را در یک بازی خوب با نتیجه ۴ بر ۲ در اصفهان و در حضور پرشور تماشاگرانش شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

یحیی گل‌محمدی هم می‌توانست در لیست گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی ایران باشد چرا که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس است و قهرمانی‌های پی‌درپی این تیم را در کارنامه دارد، نکته عجیب این لیست به حساب می‌آید. با این حال اما خبرهایی که از فدراسیون فوتبال رسیده گویای این است که همه افراد حاضر در این لیست کاندیدای سرمربیگری تیم ملی نیستند. برخی از آنها احتمالاً به عنوان مربی در کنار سرمربی انتخابی روی نیمکت تیم ملی خواهند نشست و یکی از اسامی حاضر در این لیست مدیر تیم ملی خواهد شد که با این نگاه، تفاوت‌های آشکار در این لیست و نامتوازن بودن آن به نوعی توجیه‌پذیرتر می‌شود. هر چند اغلب این گزینه‌ها از نامزدی هدایت تیم ملی انصراف دادند چرا که شاید اطمینان داشتند شانسی برای نشستن روی صندلی کارلوس کی‌روش نداشته و ندارند. در این میان یک منبع موثق و نزدیک به تیم پرسپولیس و یحیی گل محمدی به ما خبر داد: «حتی اگر فدراسیون فوتبال اسم یحیی گل‌محمدی را جزو گزینه‌های هدایت تیم ملی می‌گذاشت یا چنانچه به صورت مستقیم هم سرمربیگری تیم ملی را به او پیشنهاد می‌داد باز نمی‌پذیرفت. سرمربی تیم ملی باید تا روز ۲۰ اسفندماه جاری انتخاب شده و برنامه‌های تیم ملی برای دو بازی دوستانه در فروردین ماه را پیش ببرد. برهمین اساس یحیی گل‌محمدی اصلا دوست ندارد تیمش را در چنین شرایطی رها کند و برود چرا که معتقد است پرسپولیس می‌تواند در فصل جاری هم قهرمان لیگ برتر شده و هم از شانس بالایی برای قهرمانی در جام حذفی برخوردار است.»

ت ت
کدخبر: 142692 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها